گوناگون

برند خیریه «مهر لیلا»؛ آغاز همکاری مشترک با کانون پرورش فکری برای عدالت فرهنگی کودکان

در راستای گسترش عدالت فرهنگی و حمایت همه‌جانبه از کودکان نیازمند، برند خیریه «مهر لیلا» با مدیریت لیلا بلوکات، بازیگر و فعال اجتماعی، همکاری جدیدی را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌کند. این اقدام مشترک دو برند معتبر حوزه کودک، با هدف ارتقای خدمات حمایتی برای کودکان با شرایط خاص، مناطق محروم و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی، گامی مؤثر در مسیر تحقق مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ نیکوکاری به شمار می‌رود.

به گزارش توسعه برند به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون روز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴ با لیلا بلوکات بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مدیرعامل و رییس هیأت مدیره موسسه خیریه «مهر لیلا» دیدار کرد.

خیریه «مهرلیلا» با مدیریت لیلا بلوکات سال ۱۳۹۱ تاسیس شد. رسالت این خیریه خدمت‌رسانی به کودکان است، کودکانی با شرایط کم‌توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان، سندروم‌داون و بیماری‌های خاص، بی‌سرپرست و بدسرپرست در مناطق محروم و همچنین کمک‌هایی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و بلایای طبیعی از محورهای اصلی خدمات خیریه مهر لیلا به شمار می‌رود.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دارا بودن نزدیک به ۲۵ مرکز فراگیر در سراسر کشور پذیرای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه است و همواره نیز در بحران‌ها و حادثه‌ها و وقایع طبیعی مانند سیل و زلزله و در مناطق کم‌برخوردار از پیشگامان خدمت‌رسانی و امداد فرهنگی بوده است.

یادآوری می‌شود همکاری‌های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موسسه خیریه «مهر لیلا» به زودی آغاز می‌شود.



سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا