گوناگون

راه‌اندازی سوشال کامرس دیجی‌پی، خرید اعتباری در فضای شبکه‌های اجتماعی

دیجی‌پی از قابلیت جدیدی با عنوان «سوشال کامرس» رونمایی کرده است؛ قابلیتی که به دارندگان کسب‌وکارها این امکان می‌دهد یک صفحه فروش شبیه به شبکه‌های اجتماعی درون اپلیکیشن دیجی‌پی داشته باشند و محصولات خود را به‌صورت بصری به کاربران نمایش دهند.

به گزارش توسعه برند؛ در این قابلیت، پذیرندگان می‌توانند با قراردادن لینک صفحه اینستاگرام خود در دیجی‌پی، صفحه‌ای مشابه به این شبکه اجتماعی در سوپراپلیکیشن این شرکت داشته باشند. کاربران پس از مشاهده محتواها، کالای موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از دریافت تایید از فروشنده کالا، می‌توانند آن را به‌صورت اعتباری خریداری کنند.

ترکیب فروش در شبکه‌های اجتماعی با اعتبار

آنچه «سوشال کامرس» دیجی‌پی را از ویترین‌های معمول متمایز می‌کند، اتصال این تجربه به زیرساخت پرداخت اعتباری است. کاربران می‌توانند پس از انتخاب محصول، از سرویس‌های اعتباری دیجی‌پی برای پرداخت استفاده کنند؛ موضوعی که تا امروز در مدل‌های رایج فروش در شبکه‌های اجتماعی، به‌صورت گسترده در دسترس نبود.

دیجی‌پی تلاش کرده تجربه‌ای نزدیک به رفتار واقعی کاربران در شبکه‌های اجتماعی را با ابزارهای رسمی پرداخت ترکیب کند؛ بدون اینکه فروشنده مجبور به ترک مدل محتوایی خود شود.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا