گوناگون

قرعه‌کشی BMW دیجی‌کالا و صرافی تبدیل برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی BMW بلک فرایدی دیجی‌کالا با همراهی صرافی تبدیل، سه‌شنبه ۲۵ آذر‌ماه با حضور جمعی از مدیران دو شرکت، اصحاب رسانه و برخی از برندگان خوش‌شانس پیشین قرعه‌کشی‌های دیجی‌کالا برگزار شد.

به گزارش توسعه برند؛ در ابتدای مراسم مجری برنامه با اشاره به ارسال پیامک اطلاع‌رسانی قرعه‌کشی، از شرکت‌کنندگان خواست وضعیت حضور خود را بررسی کنند. به گفته او، کاربرانی که سفارش خود را لغو کرده یا آن را به دیگران منتقل کرده بودند، به‌طور طبیعی از فرآیند قرعه‌کشی حذف شده‌اند و این موضوع پیش از شروع قرعه‌کشی به‌صورت شفاف اعلام شده است.

روند قرعه‌کشی بلک فرایدی دیجی‌کالا چگونه بود؟

طبق توضیحات ارائه‌شده در مراسم، قرعه‌کشی بر اساس یک عدد شش‌رقمی انجام شد؛ عددی که متناسب با تعداد شانس‌های موجود تعریف شده بود. در این فرآیند، قرار بود ارقام این عدد به‌صورت مرحله‌ای و با کمک چهار کودک حاضر در مراسم استخراج شود؛ رویکردی که تلاش داشت فضای قرعه‌کشی را شفاف و به نمایشی قابل‌درک و جالب برای حاضران تبدیل کند.

در پایان مراسم قرعه‌کشی تماسی با شخص برنده (جوانی به نام میثم حاج حیدری) حاصل شد و خبر برنده شدن BMW بلک فرایدی دیجی‌کالا به او داده شد.

پرفورمنس هنری؛ روایت رنج، آگاهی و لحظه

بلک فرایدی ۱۴۰۴ دیجی‌کالا با شعار «هر چیزی ممکنه» برگزار شد و از همین رو در ابتدای این رویداد پرفورمنسی اجرا شد که درباره ممکن شدن همه رویاها بود. اجرای مذکور بر مفاهیمی مانند آگاهی، رنج، بودن و تجربه لحظه تمرکز داشت. در این اجرا، هنرمند با زبانی شاعرانه به این ایده پرداخت که چگونه آگاهی بیش‌ازحد می‌تواند انسان را به رنج بکشاند و چگونه برخی انسان‌ها آگاهانه به‌سوی رنج می‌روند تا «بودن» و «زنده‌بودن» خود را اثبات کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

اشاره به کودکان، تخیل، ساختن جهان با دستان خالی و دعوت مخاطب به تماشا کردن «همین لحظه» از جمله محورهای مفهومی این اجرا بود؛ اجرایی که تلاش داشت مخاطب را از فضای هیاهوی دنیای تجارت الکترونیک و تبلیغات دور کند و به تجربه‌ای تأمل‌برانگیز بکشاند.

مراسم قرعه‌کشی BMW دیجی‌کالا و صرافی تبدیل، ترکیبی از یک رویداد هیجان‌انگیز و یک قرعه‌کشی مبتنی بر شانس کاربران و همچنین یک اجرای هنری مفهومی بود؛ ترکیبی که نشان می‌دهد برخی برندها مانند بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و یا صرافی تبدیل به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه فین‌تک کشور در تلاش‌ هستند تا تجربه رویدادهای بازاریابی خود را فراتر از اعلام یک برنده یا اهدای یک جایزه تعریف کنند.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا