گوناگون

آمازون فروشگاه‌های بدون صندوق‌دار خود را تعطیل می‌کند

آمازون در حال کاهش تلاش‌های خود در زمینه فناوری پرداخت بدون صندوق‌دار، Just Walk Out، است. این غول تجارت الکترونیک هفته گذشته سه فروشگاه Go خود را در نیویورک تعطیل کرد و تعداد فروشگاه‌های خود در سراسر کشور را به ۱۷ کاهش داد.

توسعه برند به نقل از تک کرانچ، آمازون در حال کاهش تلاش‌های خود در زمینه فناوری پرداخت بدون صندوق‌دار، Just Walk Out، است.

این غول تجارت الکترونیک هفته گذشته سه فروشگاه Go خود را در نیویورک تعطیل کرد و تعداد فروشگاه‌های خود در سراسر کشور را به ۱۷ کاهش داد. (آمازون خاطرنشان می‌کند که اخیراً یکی از این فروشگاه‌ها را در واشنگتن افتتاح کرده است.) این فروشگاه‌های راحتی از سیستم‌های هوش مصنوعی برای ردیابی آنچه مشتریان برمی‌دارند استفاده می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بدون نیاز به پرداخت رسمی با یک صندوق‌دار، اقلام را خریداری کنند. از سال ۲۰۲۳، آمازون تعداد فروشگاه‌های Go خود را تقریباً به نصف کاهش داده است.

آمازون اوایل امسال فناوری Just Walk Out را از فروشگاه‌های مواد غذایی خود حذف کرد و در آن زمان گفت که بیشتر روی فروشگاه‌های کوچک‌تر تمرکز خواهد کرد – اما شاید نه فروشگاه‌های خود. آمازون فناوری Just Walk Out را به بسیاری از فروشگاه‌های راحتی شخص ثالث مجوز می‌دهد و آمازون می‌گوید همچنان به فرمت Go و فناوری به عنوان یک کل متعهد است.

سایت توسعه برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا