وب گردی

ارائه درمان های یکپارچه سرطان در مراکز انکولوژی آجی بادم

گروه مراقبت های بهداشتی acibadem، ارائه دهنده پیشرو در درمان سرطان در ترکیه، در ۲۵ سال گذشته طیف وسیعی از گزینه های درمانی را هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مبتلا به انواع سرطان در مراحل مختلف آن را ارائه می دهد. هدف ما از بین بردن تومور و در عین حال محافظت از بافت های سالم است که در نتیجه بیماران را قادر می سازد تا زندگی سالمی داشته باشند. در acibadem، جراحان، انکولوژیست های پرتودرمانی و انکولوژیست های پزشکی همکاری نزدیکی برای ارائه مراقبت های جامع و دستیابی به بهترین نتایج ممکن برای بیماران دارند.

acibadem با گرد هم آوردن درمانهای سرطانی یکپارچه در زیر یک سقف، روش دسترسی بیماران به پزشکان و تمام خدمات مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد و منجر به تجربه ای منحصر به فرد از بیمار می شود.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

آنچه را که ما درمان می کنیم

acibadem سعی دارد که هر بیمار مبتلا به سرطان به بهترین مراقبت ممکن دسترسی یابد. ما تخصص، مراقبت دلسوزانه، و فن آوری های پیشرفته را برای ایجاد ایمن ترین و موثرترین درمان ها برای انواع مختلف سرطان، از جمله:

• سرطان های اورولوژیک (پروستات، کلیه، مثانه و بیضه)

• سرطان های زنان (دهانه رحم، تخمدان، آندومتر)

• سرطان های دستگاه گوارش (مری، معده، کولورکتال، پانکراس، کبد)

• سرطان پستان

• تومورهای مغز و نخاع

• سرطان های سر و گردن

• سرطان استخوان

• سرطان سینه

• لنفوم

• ملانوما

• سرطان های دوران کودکی

درمان هایی که ما ارائه می دهیم

مرکز انکولوژی acibadem مقصد اصلی برای مدیریت و درمان برای طیف گسترده ای از سرطان ها ارائه می دهد. تکنیک های مدرن در یک رویکرد فردی و بیمار محور استفاده می شود. در acibadem، هر بیمار سرطانی یک برنامه درمانی فردی متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود دریافت می کند. درمان ممکن است شامل هر ترکیبی از گزینه های مختلف باشد.

عمل جراحی

برداشتن موفقیت آمیز تومور با جراحی اغلب موثرترین روش برای از بین بردن بسیاری از انواع سرطان است. بنابراین جراحی اغلب به عنوان درمان اولیه برای بسیاری از انواع سرطان انتخاب می شود و در صورتی که تومور به طور کامل از بدن خارج شود، بهترین شانس را برای درمان ارائه می دهد. موفقیت برداشتن تومور به طور قابل توجهی بر احتمال درمان و میزان بقای بیمار تأثیر می گذارد. همچنین کارایی درمان های بعدی را افزایش می دهد.

در acibadem، جراحی سرطان عمدتاً با استفاده از روش‌های کم تهاجمی، با استفاده از ابزارهای جراحی خاص به جای جراحی باز سنتی انجام می‌شود. علاوه بر این، جراحان acibadem تجربه گسترده ای در جراحی رباتیک، شکل پیشرفته جراحی لاپاراسکوپی، دارند. جراحی رباتیک به جراحان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای متصل به بازوهای رباتیک، عملیات را انجام دهند. جراحی کم تهاجمی نه تنها نتایج بهتری را به همراه دارد، بلکه بهبودی سریع‌تر را تسهیل می‌کند و خطر عوارض را کاهش می‌دهد.

درمان سیستمیک

در acibadem، تمام درمان های سیستمیک را می توان در درمان سرطان به کار گرفت.

• داروهای شیمی درمانی از طریق جریان خون برای تخریب سلول های سرطانی در سراسر بدن گردش می کنند. بنابراین، از آن برای درمان سرطان تقریباً در هر نقطه از بدن استفاده می شود.

• ایمونوتراپی با هدف تقویت پاسخ ایمنی توسط داروها انجام می شود و سیستم ایمنی را قادر می سازد تا سلول های سرطانی را به طور موثرتری تشخیص دهد، هدف قرار دهد و از بین ببرد.

• درمان هدفمند، یک درمان سرطان است که تغییرات یا جهش های ژنتیکی را هدف قرار می دهد که سلول های سالم را به سلول های سرطانی تبدیل می کند. برخلاف درمان های سنتی، داروهای هدفمند برای حمله به ناهنجاری های خاص در سلول های سرطانی طراحی شده اند.

• هورمون درمانی در درمان انواع خاصی از سرطان که به هورمون ها برای رشد متکی هستند، مانند سرطان پروستات و سرطان سینه استفاده می شود.

رادیوتراپی

پیشرفت در تکنیک های پرتو درمانی انقلابی در درمان سرطان با رادیوتراپی به عنوان یکی از امیدوارکننده ترین روش ها پدیدار شده است. امروزه رادیوتراپی به عنوان یک گزینه درمانی ارزشمند برای بسیاری از انواع سرطان شناخته شده است. در ۲۵ سال گذشته، acibadem در استفاده از پیشرفته ترین فناوری های رادیوتراپی برای ارائه درمان موثر سرطان پیشرو بوده است. در اصل، تشعشع انکولوژی از پرتو برای از بین بردن سلول های تومور استفاده می کند. از طریق پرتوهای دقیق ارسال شده، می توان سرطان را بدون نیاز به مداخله جراحی ریشه کن یا کوچک کرد. رادیوتراپی را می توان به عنوان درمان اولیه یا بعد از جراحی برای به حداقل رساندن خطر عود استفاده کرد.

acibademدر مراکز انکولوژی آجیبادم در ترکیه، پرتودرمانی سنگ بنای پروتکل‌های درمان سرطان می‌باشد ، که با تخصص انکولوژیست‌های پرتوشناسی و فناوری پیشرفته پزشکی ما تقویت شده است. این روش برای درمان انواع سرطان ها، ارائه گزینه های درمانی دقیق، موثر و مناسب برای بیمار بسیار مهم است.

داستان درمان موفق یک بیمار: سفری امیدوارانه به آجیبادم ترکیه 

نشان دادن نتایج بهبود یافته درمان سرطان از طریق استفاده از همه این گزینه های درمانی می تواند برای بیماران و بستگان آنها از طریق یک روایت ملموس تر باشد.

یک بیمار زن ۵۷ ساله بوسنیایی با تشخیص سرطان سینه به آجیبادم مراجعه کرد. او به کلینیک های مختلف مراجعه کرده بود و با پزشکان مختلف در کشورش ملاقات کرده بود، اما متوجه شد که نیاز به درمان جامع دارد. در همان زمان، یکی از دوستانش بیمارستان آجی بادم در استانبول را پیشنهاد داد، جایی که همسرش قبلاً تحت درمان سرطان مثانه قرار گرفته بود. او در روز جمعه با دفتر اطلاعات آجی بادم در سارایوو تماس گرفت و در روز دوشنبه بعد از سارایوو به استانبول برای مشاوره با پزشکان بیمارستان آجی بادم پرواز کرد. او با یک جراح پستان ملاقات کرد که برنامه درمانی شامل شیمی درمانی برای کوچک کردن تومور در ابتدا، و سپس برداشتن تومور ایمن و موثر و در نهایت رادیوتراپی برای اطمینان از تخریب تمام سلول های سرطانی، بهبود نتایج و کاهش خطر عود را توضیح داد. او همچنین با رادیولوژیست پستان و انکولوژیست پزشکی ملاقات کرد و اطلاعات دقیقی در مورد بیماری و مراحل درمان دریافت کرد.

درمان با رژیم های شیمی درمانی و به دنبال آن برداشتن تومور با جراحی آغاز شد. او تحت عمل جراحی به نام روش حفظ پستان قرار گرفت که شامل برداشتن تومور با حاشیه امن سلول‌های سالم اطراف به جای کل سینه، در حالی که شکل و ظاهر طبیعی سینه را تا حد ممکن حفظ می‌کرد. پس از جراحی، او یک جلسه رادیوتراپی دریافت کرد در حالی که برش هنوز بسته نشده بود، تکنیکی که به عنوان پرتودرمانی حین عمل (IORT) شناخته می شود. به طور همزمان، جراح پلاستیک عمل بازسازی سینه را انجام داد و شکل سینه را بازسازی کرد. امروز بیش از ۳ سال است که بیمار بدون سرطان بوده که فوق العاده است.

تیم درمانی acibadem، متخصص در مراقبت های شخصی و جامع، برای کمک به شما قبل، حین و بعد از درمان اختصاص داده شده است. می توانید مطمئن باشید که مرکز بین المللی بیماران acibadem قصد دارد هر مرحله از سفر شما را به طور دقیق برنامه ریزی کند.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.acibadem.ir مراجعه کنید.

منبع: روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا