وب گردی

از یک ماشین ۱۰۰ میلیاردی گرفته تا افراد تصادفی؛ باز هم فوتبال!

جنجالی ترین مصاحبه های فوتبالیست ها در سال ۱۴۰۲;

فوتبال یعنی حاشیه، یعنی صحبت و حدیث، یعنی همه اتفاقات جنجالی. این تعاریف فقط مربوط به فوتبال اروپا نیست، یکی از اصلی ترین جاهایی که این تعاریف در آن اعمال می شود، فوتبال کشور خودمان است.

سالی که گذشت برای فوتبال بومی ما پر از اتفاقات خاص و جنجالی چه در تیم ملی و چه در لیگ برتر و هواداران همیشگی آن بود. سال گذشته هم مثل همیشه صحبت های جنجالی زیادی از سوی فوتبالیست ها مطرح شد که برخی از آنها بیش از بقیه خبرساز شد و در ذهن ها ماندگار شد.

در زیر به بررسی خاص ترین و بحث برانگیزترین نظرات در سال ۱۴۰۲ می پردازیم:

افراد فداکار زیادند!

جواد نکونام پس از حضور در فولاد خوزستان سال گذشته هدایت استقلال را برعهده گرفت و در پایان سال ۱۴۰۲ موفق شد صدر جدول را از آن خود کند و نکونام از زمان پیوستن به استقلال چندین مصاحبه جنجالی انجام داد که بیشتر آنها علیه علی خاطره بود. با این حال نکونام یکی از جنجالی ترین مصاحبه های خود را علیه هم تیمی سابقش یحیی گل محمدی انجام داد. سرمربی استقلال در مصاحبه ای به طور غیرمستقیم عبارت اشک تمساح را به گل محمدی نسبت داد و سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ گفت که مردم علیه او صحبت کردند.

من نمی دانم

در شرایطی که به نظر می رسد این جمله خطاب به به ولی نکونام، عضو هیئت مدیره استقلال بوده است، گل محمدی پاسخ تند سرمربی سابق پرسپولیس را داد و گفت: اگر با من بودند و می گفتند از احمق ها حرف می زنند، پس روشن است که احمق های این فوتبال چه کسانی هستند. تجربه من در این فوتبال مشخص است و اگر ایشان (گل محمدی) در کنار من بود، صحبت درباره من در اختیار من نیست. فوتبال فقط جام قهرمانان نیست. افراد فداکار زیادی در این فوتبال حضور دارند و یکی از آنها خودشان هستند.

دوست تو دوست من نیست!

علیرضا منصوریان یکی از مربیانی است که تجربه مدیریت بسیاری از تیم های لیگ برتری را داشته است. از مهم ترین دوران مربیگری منصوریان می توان به حضور در تیم نفت تهران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد. آخرین حضور منصوریان به عنوان مربی تیم در فولاد خوزستان بود که می توان گفت منصوریان یکی از موفق ترین دوران مربیگری را در فولاد تجربه کرد.

علیرضا منصوریان

یکی از اظهارات جنجالی علیرضا منصوریان مربوط به دوران حضورش در فولاد خوزستان است، زمانی که منصوریان در دو هفته ابتدایی لیگ عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت، او در نشست خبری با خبرنگاری در پاسخ به این سوال: کجایی؟ از؟ » و خبرنگار در پاسخ نام خبرگزاری خود را اعلام می کند در همین حال مدیر رسانه فولاد می گوید آقا شما دوست ما هستید اما منصوریان در واکنشی عجیب مدعی شد: دوست شما ما نمی شود. دوست!”

ویدئوی این قسمت از صحبت های منصوریان بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و توسط صفحات فوتبالی و حتی غیر فوتبالی منتشر شد.

به من پول بده تا به روانپزشک مراجعه کنم!

درگیری دو نفره همیشه برای مخاطب جذاب نیست، چه از نزدیک و چه صرفاً به عنوان حرف و رسانه! مثل دعوای دو مربی لیگ برتری بالای ۲ میلیون تومان!

مهدی تارتار و سکوت

مهدی تارتار و ساکت الهامی مدت هاست درگیر درگیری رسانه ای شده اند که درگیری آنها زمانی شدت گرفت که تارتار در واکنش به صحبت های الهامی درباره توانایی های فنی تیم ملی گفت سازمان لیگ باید تست روانی از وضعیت این تیم انجام دهد. در ابتدای فصل به آنها اجازه حضور روی نیمکت را داد. ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی با ذوب آچان به این سخنان پاسخ داد و از مهدی تارتار خواست پولی را که سال ها پیش به او قرض داده بود تا روانشناس شود را پس بدهد.

باز هم فوتبال!

پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امیر گالنووی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و امیدوار بود به حسرت ایران برای قهرمانی در آسیا پایان دهد، اما شکست مقابل قطر در نیمه نهایی باعث شد طلسم ناکامی های تیم ملی شکسته نشود. حتی با Galenui. مقصر اصلی باخت مقابل تیم قطری در نیمه نهایی جام ملت های آسیا را نمی توان خیلی دقیق مشخص کرد اما حداقل دلیل این باخت را می توان از سرمربی و تیم فنی جویا شد. یکی از سؤالات این داستان این است که چرا اکرم عفیف این همه موقعیت ایجاد کرد و هیچ کس با او کاری نداشت؟

گالنووی پس از حذف ایران در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و مقابل محمدحسین میشاقی نشست. سرمربی تیم ملی پاسخی به شکست مقابل قطر و عملکرد اکرم عفیف داد که واکنش های زیادی را در پی داشت. وی در پاسخ به میثاقی گفت: در گروه تلگرام اکرم عفیف را تحلیل کردیم. حالا که او گل زده، فوتبال است، نه پلی استیشن!»

کلانوی

با من کوچکش کرد!

برترین برنامه فوتبالی با حضور خداداد افشاریان یکی از برنامه های جنجالی سال گذشته بود که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. فوتبال برتر در یکی از برنامه های خود در سال ۱۴۰۲ میزبان خداداد افشاریان بود که رئیس کمیته داوران نیز با حضور در جمع محمدحسین میشاقی و پاسخگویی به سوالات مجری موافقت کرد. افشاریان اگر می دانست بعد از این مصاحبه جنجالی در فضای مجازی چه بلایی سرش می آید، هرگز پا به این استودیو نمی گذاشت!

این برنامه لحظات جنجالی و خنده دار زیادی داشت. محمدحسین میشاقی در بخشی از سخنان خود به کاهش سن پسر خداداد افشاریان اشاره کرد که واکنش جالب رئیس کمیته داوران را در پی داشت، افشاریان گفت: خب پسرم کوچک شده اما به درستی کوچک شده است. هیچ اشکالی در آن وجود ندارد!”

مستاگی پاسخ داد خوب آقای افشاریان اگر زحمتی نیست همه بریم قطعش کنیم!

ما بهترین نسل تاریخ هستیم!

پس از حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا و در شرایطی که انتقاداتی نسبت به عملکرد تیم ملی وجود داشت، اظهار نظر عجیب و بد موقع علیرضا بیرانوند باعث شد فشارها چند برابر شود. مدافع تیم ملی پس از بازگشت به تهران و در فرودگاه ادعای بزرگی کرد و نسل فعلی را بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران خواند. او گفت: من با قدرت صحبت می کنم. این نسلی که من در آن حضور داشتم بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است و در این ۱۰-۱۲ سالی که در تیم ملی بودم تیمی به اندازه این تیم تک فکر ندیده ام.

علی بیرانوند

یکی از ماشین های من ۱۰۰ میلیارد است!

محمدحسین کنعانی زادگان از نظر فنی یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران محسوب می شود که مهره کلیدی خط دفاعی تیم ملی و پرسپولیس است. با این حال، او در بحث و جدل برتر است. داستان های کنعانی ها زیاد است و نیازی به یادآوری نیست، اما یکی از مهم ترین صحبت های او مربوط به واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی اش به کشور است. مصاحبه ای که مدت ها ورزش ایران را تحت الشعاع قرار داد و ورزشکاران زیادی به آن واکنش نشان دادند. سرانجام به تعلیق حواله واردات خودرو به اتباع رسید.

کنعانی زادگان در گفتگو با شبکه ورزش در پاسخ به مجری برنامه که گفته بود بنز نارنجی شما حدود ۱۰۰ میلیارد می ارزد، گفت: این خودرو پاس موقت بود اما من یک ماشین رنج روور دیگر دارم که می روم. واردات با همان حواله های پاداش فدراسیون فوتبال و این خودرو. این قیمت ۱۰۰ میلیارد تومان است!

این اظهارات کنعانی ها بیش از هر مصاحبه و بیانیه دیگری در سال ۱۴۰۲ فضای ورزش ایران را تحت تاثیر قرار داد و هجمه ای باورنکردنی را متوجه بازیکنان تیم ملی کرد.

بنز

منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا