وب گردی

استایل با ترنچ کت ؛ استایل مناسب پاییز و زمستان

استایل با ترنچ کت چیست و چگونه می توانیم آن را ست کنیم؟ یکی از آیتم های کاربردی برای خلق استایل های مختلف در فصل پاییز و بهار و زمستان ترنچ کت می باشد. این کت به دلیل ظاهر زیبا و بدون نقص، کاربرد بسیار گسترده ای در استایل های گوناگون دارد. استایل با ترنچ کت باید خلاقانه و جدید باشد. اینگونه شما جزء خانم های شیک پوش خواهید بود.

افرادی که به زیبایی و اصالت در استایل اهمیت می دهند؛ حتما در کمد خود باید یک ترنچ کت داشته باشند. این لباس از قرن بیستم وارد دنیای مد و فشن شده است. هم اکنون بعد از یک قرن این کت از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشد. شادمگ یادتان می دهد چگونه بر اساس شرایط سنی و فرم بدن خود باید به بهترین شکل از ترنچ کت در استایل های متنوع استفاده کنید.

نکات مهم در استایل با ترنچ کت

برای اجرای ایده های خلاقانه در استایل با ترنچ کت به عنوان مانتو پاییزه ۱۴۰۳ باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. اولین نکته توجه به قد کت می باشد؛ زیرا این لباس در سه قد کوتاه، متوسط و بلند طراحی و دوخته می شود. بر اساس فرم بدنی و استایل انتخابی باید نمونه مناسب را انتخاب کنید. استفاده از ترنچ کت تک رنگ در استایل های روزمره و مجلسی به شدت توصیه می شود.

بر اساس سلیقه خود می توانید رنگ این کت را انتخاب کنید‌. تنوع رنگی این محصول بسیار زیاد است و به نوعی محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد. معمولا برای استایل های پاییزه ترنچ کت مشکی، سبز، شتری و کرمی پیشنهادی مناسب به شمار می آید. نمونه های طرح دار نیز در استایل های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال ترنچ کت چهارخانه با یک شلوار پارچه ای انتخابی مناسب برای یک استایل کژوال است.

ترنچ کت کوتاه - استایل با ترنچ کت

انواع استایل با ترنچ کت برای خانم های امروزی

استایل با ترنچ کت حس اعتماد به نفس را در هر خانومی می تواند افزایش دهد. نحوه ست کردن این کت بسیار راحت و آسان می باشد‌‌. برای تکمیل استایل باید از اکسسوری های مختلف نیز استفاده کرد. تحت چنین شرایطی می توانید زیبایی و ظرافت را در استایل خود به وجود بیاورید. در حالت کلی برای تجربه ابعادی جدیدی از زیبایی از ایده های جدید و نو برای ست کردن این کت کمک بگیرید.

مدل جدید پالتو زنانه ۱۴۰۳ را در شادمگ مشاهده کنید.

ترکیب ترنچ کت با شلوار جین

بهترین استایل با ترنچ ترکیب آن با شلوار جین می باشد. این دو آیتم در کنار یکدیگر زیبایی و راحتی را به ارمغان می آورند. بهترین انتخاب شلوار جین مام یا بگ می باشد. شلوارهای جین اسکینی انتخابی مناسبی به شمار نمی آیند.

برای تکمیل استایل خود می توانند از انواع کفش اسپورت تک رنگ و همچنین بوت کوتاه نیز استفاده کنید. یکی از ترندهای دنیای مد، استایل ساندویچی می باشد. در این استایل رنگ کفش با شال یا روسری یکسان است. این تکنیک می تواند جلوه بصری استایل را زیباتر کند.

ترنچ کت بلند - استایل با ترنچ کتترنچ کت بلند - استایل با ترنچ کت

دامن پشمی با ترنچ کت

از ترندهای جدید امسال برای استایل با ترنچ کت می توان به دامت پشمی اشاره کرد. رنگ دامن پشمی باید با کت هماهنگ باشد. همچنین ترنچ کت های کوتاه و بلند برای این استایل پیشنهادی مناسب به شمار می آیند. برای تکمیل استایل می توانید از مینی اسکارف نیز استفاده کنید. در نهایت با انتخاب یک بوت و کیف خوشرنگ استایل شما تکمیل خواهد شد. در استفاده از اکسسوری نهایت وسواس را به خرج دهید. تحت چنین شرایطی می توانید استایل خود را از حالت ساده بودن خارج کنید.

ست کردن ترنچ کت با شلوار پارچه ای

برای استایل ترنچ کت شلوار پارچه ای پیشنهادی مناسب به شمار می آید. در این استایل از انواع کت در قد مختلف می توانید استفاده کنید. برای ایجاد یک تغییر مثبت از شلوار پارچه بگ و نیم بگ کمک بگیرید. به روزترین استایل ها با ترنچ کت ترکیب شلوار پارچه ای به همراه کلاه فرانسوی می باشد. خانم های شیک پوش با اضافه کردن اکسسوری مختلف نظیر ساعت و گردنبند زیبایی استایل خود را دوچندان می کنند.

ترکیب ترنچ کت با اورال

بدون شک بهترین و جدیدترین استایل با ترنچ کت و اورال می باشد. این ترکیب هوشمند و خلاقانه می تواند باعث ایجاد یک تغییر بی نظیر در استایل شود. اورال های تک رنگ و طرح دار برای این استایل پیشنهادی مناسب به شمار می آیند.

همچنین برای استایل های مجلسی، روزانه و کژوال می توانید از این ست کمک بگیرید. جنس اورال در این استایل بسیار مهم است. اورال های پشمی، بافت و پارچه گزینه مناسبی به شمار می آیند. اگر اورال اور سایز باشد؛ زیبایی را با تمامی وجود در استایل خود احساس خواهید کرد.

ترنچ کت - استایل با ترنچ کتترنچ کت - استایل با ترنچ کت

فاکتورهای مهم در در انتخاب استایل با ترنچ کت

برای خلق انواع استایل با ترنچ کت باید به معیارهای مختلف توجه داشت. تحت چنین شرایطی می توانید محصولی مناسب را مطابق با سلیقه و بودجه خود جهت خرید انتخاب کنید. برای اجرای استایل های کلاسیک و حتی فشن ترنچ کت با مدل double breasted یا همان دو دکمه پیشنهادی بسیار مناسب به شمار می آید. اگر هنوز ترنچ کت خود را تهیه نکرده اید، به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • برای ست کردن این کت می توانید از انواع پلیور و ژاکت کمک بگیرید. همچنین ترنچ کت با طیف رنگی خاکی برای فصول سرد سال بیشتر توصیه می شود.
  • متناسب با قد و جثه خود باید بهترین مدل را انتخاب کنید. برای استایل ترنچ کت ایجاد هماهنگی حرف اول را می زند.
  • برای حفظ اصالت در استایل ترنچ کت، استفاده از کمربند را باید در اولویت نخست قرار داد. تحت چنین شرایطی می توانید زیبایی و ظرافت اندام زنانه خود را به رخ بکشید.
  • کت هایی که ۴ دکمه در بالاتنه دارند؛ بالاتنه فرد را بزرگ تر نشان می دهند. در استایل ترنچ کت حتما به این نکته توجه کنید. کت های بدون آستر جهت خرید و استفاده روزمره در فصل بهار پیشنهادی مناسب به شمار می آیند.
  • در استایل با ترنچ کت باید سبک خاصی را در نظر بگیرید. بر اساس سلیقه خود می توانید سبک مناسبی را جهت خرید انتخاب کنید‌.
  • باید به جنس محصول توجه نمود. این لباس در جنس های مختلفی نظیر گاباردین، چرمی، پنبه ای، کتان و… تولید می شود.
  • کت برای فصل پاییز باید از بوت های بلند و کوتاه استفاده کرد. تحت چنین شرایطی می توانید مطابق با معیارهای فصلی استایل خود را زیباتر کنید.

ترنچ کت اور سایز - استایل با ترنچ کتترنچ کت اور سایز - استایل با ترنچ کت

استفاده از زیورآلات در استایل با ترنچ کت

از انواع اکسسوری ها و زیورآلات مختلف می توانید در استایل با ترنچ کت استفاده کرد. به نوعی اکسسوری های گوناگون و زنانه می توانند استایل پاییزه شما را زیباتر کنند. برای استایل های مجلسی استفاده از زیورآلات گران قیمت بیشتر توصیه می شود.

در استایل کژوال و روزانه می توانید از زیورآلات اسپرت کمک بگیرید. گردنبند و دستبند، جزء پرکاربردترین زیورآلات در استایل های مختلف به شمار می آیند. رنگ زیورآلات باید هماهنگ با رنگ کت و سایر آیتم های موجود در استایل باشد. تحت چنین شرایطی می توانید هارمونی بدون نقصی از زیبایی را رقم بزنید. همچنین استفاده از زیورآلات زرد رنگ برای درخشش بیشتر استایل انتخابی خلاقانه می باشد.

***

میانگین امتیازات ۵ از ۵

پایان

منبع: مجله شاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا