گوناگون

افزایش ۱۶ درصدی ترافیک مرسولات پستی همزمان با جمعه پرتخفیف

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست از رشد ۱۶ درصدی حجم مرسولات پستی در بازه زمانی جمعه پرتخفیف امسال خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه تا پایان جمعه سیاه، حدود ۱۴ میلیون مرسوله وارد چرخه توزیع شبکه پستی کشور شده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از شرکت ملی پست؛ امیرحسین کریمی با اشاره به رکوردشکنی شبکه پستی کشور در موج کم‌سابقه خریدهای اینترنتی و افزایش ترافیک مرسولات در این مناسبت گفت: از ابتدای آذر تا پایان جمعه سیاه، حدود ۱۴ میلیون مرسوله وارد چرخه پست و ارسال شد.

وی افزود: این حجم بی‌سابقه، آزمونی دیگر برای شبکه پستی کشور به‌ویژه مرکز تجزیه و مبادلات بود که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، رانندگان و هماهنگی ادارات‌کل پستی، مرسولات بدون وقفه در سراسر کشور به دست مشتریان رسید.

کریمی اظهار داشت: امسال با هماهنگی دقیق هاب‌ها، مدیریت ناوگان حمل‌ونقل، استفاده از تجهیزات هوشمند و سورتینگ‌های رباتیک، سرعت و کیفیت تجزیه و آماده‌سازی مرسولات افزایش یافت.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

وی با تأکید بر اینکه هوشمندسازی هاب‌ها و مراکز منتخب موجب ارتقای سرعت و دقت در فرآیند تجزیه و آماده‌سازی مرسولات شده است، خاطرنشان کرد: گرایش مردم به خریدهای غیرحضوری و اینترنتی در سال‌های اخیر سبب شده بخش زیادی از این مرسولات از طریق شبکه توزیع مویرگی شرکت ملی پست به دست مشتریان برسد.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست همچنین گفت: امسال شاهد کمترین میزان نارضایتی و شکایت از سوی مشتریان و سفارش‌دهندگان بودیم. بی‌تردید استمرار تلاش‌ها، ثبت دقیق آمارهای عملکردی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، موجب تسهیل فرایندهای پستی و افزایش رضایت مشتریان شده است.



منبع رسانه توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا