وب گردی

امکان استیکینگ و خرید اقساطی به سرمایکس اضافه شد

تیتر۱۲، در رویداد فصلِ نو که مناسبت ششمین سالگرد تولد صرافی سرمایکس برگزار شده بود، از ویژگی‌های جدید این پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال رونمایی شد. امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال و خرید اقساطی از مهمترین ویژگی‌های اضافه شده به سرمایکس بود.

امکان استیک‌کردن رمز ارزها در سرمایکس

با تغییر مکانیسم اجماع اتریوم از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام، مفهوم استیکینگ (Staking) یا سپرده‌گذاری شناخته شد. استیکینگ فرآیند نگه داشتن یا قفل کردن ارزهای دیجیتال در یک کیف پول هدف، برای مدت زمان مشخص و در ازای دریافت پاداش و درآمد از رمزارز استیک‌شده است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس با قرار دادن بخش سرمایه‌گذاری یا staking ارز دیجیتال به معامله‌گران برای کسب سود کمک می‌کند. افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش، سود خوبی به دست بیاورند.

خرید اقساطی در سرمایکس

خرید اقساطی کالا یکی از روش‌‌های جذاب برای تمامی مردم است. اما تا به حال به فکر خرید ارزهای دیجیتال به صورت قسطی افتاده‌اید؟ اینکه بتوانید مقداری بیت کوین بخرید و پول آن را طی چند ماه بپردازید. سرمایکس خرید اقساطی رمز ارزها را برای کاربران این صرافی، راه‌اندازی کرده است.

شرایط خرید اقساطی به این‌گونه است که شما تنها باید ۳۰ درصد از مبلغ کل خرید خود را بپردازید و سپس طی ۶ ماه و به صورت اقساطی، مابقی مبلغ را تسویه کنید. این روش برای تحلیل‌گران و هولدرهای رمزارزها بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس

گزارش برند سرمایکس ۲۰۲۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا