گوناگون

امکان خرید قسطی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارکت با همکاری ازکی‌وام فراهم شد

ازکی‌وام در راستای توسعه خدمات اعتباری خود، از آغاز همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارکت خبر داد. در چارچوب این همکاری، کاربران دارای اعتبار پروپی می‌توانند خرید سوپرمارکتی و کالاهای روزمره و ضروری خود را از فروشگاه‌های وال‌مارکت به‌صورت حضوری و قسطی تأمین کنند.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط‌عمومی ازکی‌وام، بر پایه این خدمت جدید که در قالب طرح «اکنون خرید کن، بعداً پرداخت کن!» ارائه می‌شود، کاربران ازکی‌وام با ورود به پروفایل خود در وب‌سایت این پلتفرم و مراجعه به بخش «پروپی»، گزینه «خرید حضوری» را انتخاب کرده و پس از دریافت بارکد و رمز اختصاصی، می‌توانند خرید خود را در فروشگاه‌های وال‌مارکت انجام دهند. مبلغ سبد خرید از اعتبار پروپی کسر شده و در صورت وجود مبلغ مازاد، مابه‌التفاوت به‌صورت نقدی دریافت خواهد شد.

در حال حاضر امکان خرید قسطی از وال‌مارکت به‌صورت مدل پرداخت تک‌قسطه است و فرآیند بازپرداخت نیز بر اساس تاریخ خرید به‌صورت زیر تعریف شده است که اگر خرید از اول تا ۲۴ام ماه انجام شود، کاربر می‌تواند بدون جریمه تا پنجم ماه بعد تسویه کند و اگر خرید بین ۲۵ام تا پایان ماه انجام شود، مهلت تسویه تا پنجم دو ماه بعد خواهد بود.

به گفته روابط‌عمومی ازکی‌وام، این خدمت در ادامه مسیر توسعه راهکارهای BNPL ازکی‌وام و پاسخ به نیاز روزافزون کاربران به راهکارهای مالی قابل انعطاف و با هدف کاهش فشار اقتصادی خانواده‌ها طراحی شده است. تمامی شعب وال‌مارکت در حال حاضر به این خدمت مجهز شده‌اند و کاربران می‌توانند با توجه به سقف اعتبار پروپی خود، اقدام به خرید کنند.

پیش از این، ازکی‌وام امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی‌مارکت را نیز فراهم کرده بود که با استقبال کاربران مواجه شد. همکاری جدید با وال‌مارکت، گام دیگری در مسیر توسعه شبکه فروشگاه‌های پذیرنده اعتبار پروپی محسوب می‌شود و در آینده نزدیک، فروشگاه‌های بیشتری نیز به این طرح خواهند پیوست.

ازکی‌وام همواره در دوره‌های پرچالش اقتصادی کشور، با ارائه راهکارهای اعتباری در کنار کاربران خود قرار گرفته، این همکاری‌ها را نیز بخشی از مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و در تلاش است با گسترش خدمات مالی نوآورانه، نقش مؤثری در بهبود تجربه خرید و مدیریت بهتر هزینه‌های روزمره ایفا کند.



منبع رسانه توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا