اُکالا هشتسالگی را عبور کرد؛ روایتی از برند که حالا در مقیاس ملی نفس میکشد

سال رشد، ۸ شاخص تحول، یک روایت از برندی که خرید روزمره را به تجربه دیجیتال پایدار تبدیل کرد. اُکالا از چند فروشگاه در یک شهر آغاز کرد و امروز در تمام استانها با بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه فعال ایستاده است؛ از توسعه تنوع برندها تا جهش در نرخ موفقیت پردازش سفارشها، همهچیز نشانهی یک مسیر واقعی رشد است، نه تصادف.
به گزارش توسعه برند، به مناسبت هشتمین سالگرد شروع به کار اُکالا، مسیر طی شده در این ۸ سال را با نگاه به ۸ شاخص روایت کردیم.
از آغاز در یک شهر و چند فروشگاه تا حضور در تمام استانها و بیش از ۳۵۰۰ فروشگاه فعال در سراسر کشور، از رشد تنوع برندها گرفته تا افزایش نرخ موفقیت پردازش سفارشها. پیشتر با انتشار گزارشهای سالانه، تلاش کردیم تصویر دقیقی از صنعت و کسبوکار اُکالا برای ذینفعان ارائه کنیم.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
این بار هم با کنار هم گذاشتن دادههای ۸ ساله هر شاخص، بازتابی از تعهد اُکالا به تسهیل تجربه کاربران در خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی را ارائه کردهایم.
از توجه شما به این گزارش سپاسگزاریم و به همراهی شما و همه کاربران اُکالا در این ۸ سال افتخار میکنیم.

