گوناگون

اپل از مذاکرات برای سرمایه‌گذاری در OpenAI خارج شد

اپل از مذاکرات برای شرکت در دور جدید سرمایه‌گذاری OpenAI، که انتظار می‌رود حدود ۶.۵ میلیارد دلار جمع‌آوری کند، خارج شده است. این خبر توسط وال استریت ژورنال منتشر شد.

به گزارش دنیای برند به نقل از رویترز، برند اپل از مذاکرات برای شرکت در دور جدید سرمایه‌گذاری OpenAI، که انتظار می‌رود حدود ۶.۵ میلیارد دلار جمع‌آوری کند، خارج شده است. این خبر توسط وال استریت ژورنال منتشر شد.

این غول فناوری اخیراً از مذاکرات برای این دور، که قرار است هفته آینده بسته شود، خارج شده است. این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه به این موضوع گزارش داد.

شرکت‌های دیگر مانند مایکروسافت و انویدیا نیز در حال مذاکره برای شرکت در این دور سرمایه‌گذاری هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت پس از سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد دلاری در OpenAI، انتظار می‌رود حدود ۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.

OpenAI از اظهار نظر خودداری کرد، در حالی که اپل بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

ماه گذشته، ژورنال برای اولین بار گزارش داد که اپل در حال مذاکرات برای شرکت در دور جدید سرمایه‌گذاری OpenAI است، که می‌تواند ارزش سازنده ChatGPT را بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار قرار دهد.

ارزیابی بالا نتیجه رقابت تسلیحاتی هوش مصنوعی است که OpenAI با راه‌اندازی ChatGPT در اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و شرکت‌ها را در صنایع مختلف برانگیخت تا میلیاردها دلار در این فناوری سرمایه‌گذاری کنند تا از رقابت پیشی بگیرند و سهم بازار را تصاحب کنند.

منبع رسانه توسعه برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا