گوناگون

برند دیجی‌کالا؛ روایت نیکوکاری دیجیتال با بازگشت ۶ هزار کودک به مدرسه

در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۴، برند دیجی‌کالا با اجرای کمپین «دیجی‌کالا مهر» و همراهی بیش از ۱۰ هزار نیکوکار، توانست شرایط بازگشت بیش از ۶‌هزار کودک کم‌برخوردار به مدرسه را فراهم کند. در این حرکت فراگیر، با مشارکت برندهای معتبر داخلی و شرکت‌های همکار، بیش از ۶ میلیارد تومان کالای آموزشی به مناطق محروم اهدا شد و بسته‌های مهر به دست دانش‌آموزان ده‌ها شهر و روستا رسید. دیجی‌اکسپرس نیز افزون بر حمل‌ونقل کالاها، هزینه تحصیل ۱۰۴ کودک را پرداخت کرد و با همکاری شرکت‌های همسو چون همراه اول و مدیانا، الگویی از نیکوکاری شبکه‌ای و برندمحور به نمایش گذاشت. این پویش در ادامه مسیر فرهنگی «نیکوکاری دیجیتال»، خرید را از یک فعالیت اقتصادی صرف، به کنشی اجتماعی و انسان‌دوستانه در زیست‌بوم برند دیجی‌کالا تبدیل کرده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی دیجی‌کالا، در این طرح که با مشارکت برندهای معتبر کشور و برخی شرکت‌های همکار دیجی‌کالا برگزار شد، بسته‌های مهر به دست کودکان در ده‌ها شهر و روستا رسید. نقشه توزیع کالاهای اهدایی نشان می‌دهد بیشترین میزان حمایت به استان‌هایی چون تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، مرکزی، کردستان و ایلام اختصاص یافته و مجموعا صدها مدرسه و خانواده از این کمک‌ها بهره‌مند شده‌اند.

در بخش لجستیک، دیجی‌اکسپرس علاوه بر مسئولیت حمل‌ونقل بسته‌های اهدایی، مستقیما هزینه تحصیل ۱۰۴ کودک را نیز تامین کرد. کوله‌پشتی‌های این گروه به دورافتاده‌ترین روستاهای استان سیستان و بلوچستان ارسال شد. از سوی دیگر، همراه اول با برگزاری این پویش در باشگاه مشتریان خود، امکان مشارکت کاربران را در تأمین نیازهای تحصیلی کودکان فراهم کرد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در نتیجه، امتیازهای اهدایی کاربران این پلتفرم به تهیه کوله‌پشتی برای ۳۱۳ کودک اختصاص یافت. شرکت مدیانا نیز با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه‌ خود، از جمله فراز، نماد و یکتا پیامک، ۱/۵ درصد از سود فروش خود را به حمایت از کودکان نیازمند اختصاص داد و هزینه تحصیل ۱۰۴ کودک را تامین کرد.

سرویس پلاس دیجی‌کالا نیز به کاربرانی که در این پویش مشارکت داشتند و عضو این سرویس نبودند، اشتراک سه‌ماهه رایگان هدیه داد تا از مزایای ارسال رایگان و خدمات اختصاصی بهره‌مند شوند. به گزارش دیجی‌کالا، این تصمیم در راستای «فرهنگ‌سازی برای نیکوکاری دیجیتال» اتخاذ شده است؛ فرهنگی که خرید را از یک عمل اقتصادی به یک کنش اجتماعی تبدیل می‌کند.



سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا