گوناگون

برند زمزم نقشه تازه خود را رو کرد؛ ادغام بزرگ، سرمایه‌گذاری و رفاه کارگران در مسیر جهش صادرات

علی‌اکبر منتظری، مدیرعامل گروه زمزم، راهبردهای کلان شرکت پس از فرآیند ادغام را اعلام کرد؛ از تمرکز بر سرمایه‌گذاری و تولید یکپارچه تا رشد رفاه کارگران و تحرک فروش جهانی. برند زمزم وارد فاز تازه‌ای از مدیریت واحد و توسعه صادرات شده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی زمزم ایران، علی‌اکبر منتظری، با تأکید بر لزوم هم‌افزایی وهمکاری همگانی برای دستیابی به رشد پایدار، برنامه‌های شرکت در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، منابع انسانی، تولید و فروش را به تفصیل اعلام و از ایجاد یک زمزم واحد خبر داد.
وی در ابتدای سخنان خود، فرآیند ادغام را یک اقدام بزرگ و استراتژیک خواند و گفت: «ادغامی که در زمزم صورت گرفت، یک دستور راهبردی ازسوی ریاست بنیاد بود که پس از چندین سال بررسی، امسال به مرحله اجرا درآمد.
او با اشاره به اهمیت همفکری برای بهترین مسیر آینده شرکت افزود: این ادغام با هدف ایجاد هم‌افزایی و خروج از حالت جزیره‌ای گذشته انجام شده و هر مدیر کارخانه، باید هر آنچه را که برای تولید بهتر، کیفیت بالاتر و کاهش ضایعات صلاح می‌داند، انجام دهد.

ساماندهی وضعیت استخدامی در گروه زمزم

منتظری با تأکید بر ارزش والای نیروی انسانی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت را ساماندهی وضعیت استخدامی اعلام کرد و گفت: اعتقاد دارم تمام نیروهای ما، از رسمی و قراردادی گرفته تا پیمانی و روزمزد، برای ما ارزشمندند وبه همین دلیل در ماه های پیش رو برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد تا تمام نیروهای مورد نیاز کارخانه‌ها، به صورت قراردادی با گروه زمزم همکاری کنند.
وی تاکید کرد: پرداخت‌ به موقع پرسنل اولویت ماست و اگر سودآوری شرکت تداوم یابد، با مجوز هیئت مدیره تلاش می‌کنیم رفاه بیشتری برای پرسنل فراهم آوریم.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

تأمین انرژی پایدار و کنترل دقیق کیفیت مواد اولیه

بخش دیگر صحبت های او درباره آثار قطعی برق بر افزایش ضایعات، بود. او گفت: «من قبول دارم که بخشی از ضایعات به دلیل قطعی برق بوده و برای حل این مشکل، تا شب عید، مشکل تأمین انرژی در کارخانه‌ها برای سال آینده به طور کامل برطرف خواهد شد.
وی در خصوص مواد اولیه نیز تأکید کرد: مدیران کارخانه ها هر زمان تشخیص دادند مواد اولیه کیفیت لازم را ندارد، باید فوراً آن را مرجوع کنند زیرا اعتبار زمزم به کیفیت ما وابسته است و تأمین‌کننده موظف است جنس با کیفیت تحویل دهد.

تحرک فروش و توسعه بازارهای صادراتی

منتظری در بخش دیگری از سخنانش خطاب به واحد فروش گفت: «از شما می‌خواهم در فروش تحرک بیشتری داشته باشید و در حوزه صادرات نیز با جدیت بیشتری عمل کنید.
او سخنان خود را با این جمله به پایان رساند: به یاری خدا، با کمک و همیاری همه پرسنل زمزم در ایران ، زمزم را به اهدافی که برای آن ترسیم شده، خواهیم رساند.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا