گوناگون

برند فولکس‌واگن برنامه سرمایه‌گذاری ۱۸۶ میلیارد دلاری تا ۲۰۳۰ را اعلام کرد

مدیرعامل برند فولکس‌واگن، اولیور بلومه، اعلام کرد این گروه خودروسازی قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱۸۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند. این برنامه شامل برندهای مشهور این گروه مانند پورشه و آئودی می‌شود و تمرکز آن بر محصولات، فناوری و زیرساخت‌ها در آلمان و اروپا است. بلومه همچنین به بررسی احتمال ایجاد کارخانه آئودی در آمریکا اشاره کرده است که مشروط به حمایت مالی قابل توجه دولت این کشور خواهد بود.

به گزارش توسعه برند، گروه خودروسازی فولکس‌واگن قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱۶۰ میلیارد یورو (۱۸۶ میلیارد دلار) سرمایه‌گذاری کند، اعلام کرد اولیور بلومه، مدیرعامل این برند. او افزود:

«تمرکز برنامه سرمایه‌گذاری جدید بر آلمان و اروپا است و شامل محصولات، فناوری و زیرساخت‌ها می‌شود.»

این سرمایه‌گذاری نسبت به دوره‌های قبلی کاهش جزئی داشته است؛ برای مثال، برنامه پنج ساله ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۹ حدود ۱۶۵ میلیارد یورو و دوره ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ حدود ۱۸۰ میلیارد یورو بود، که سال ۲۰۲۴ اوج این برنامه‌ها در نظر گرفته شده بود.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

بلومه درباره بازار آمریکا گفت:

«تصمیم‌گیری درباره ایجاد یک کارخانه آئودی در آمریکا به حمایت مالی قابل توجه از سوی واشنگتن بستگی دارد.»

همچنین او درباره بازار چین اشاره کرد که رشد برند پورشه در این کشور محدود خواهد بود، اما احتمال تولید محلی خودروهای گروه فولکس‌واگن و حتی یک مدل خاص پورشه برای بازار چین وجود دارد.

این برنامه نشان می‌دهد که برند فولکس‌واگن با وجود فشار تعرفه‌ها در آمریکا و رقابت شدید در چین، تمرکز خود را بر بازار اروپا و توسعه زیرساخت‌ها و فناوری حفظ کرده است.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا