برند گوگل با قابلیت جدید Chrome، اطلاعات کاربران را بهصورت هوشمند پر میکند

برند گوگل در آخرین بهروزرسانی Chrome، قابلیت autofill را ارتقا داده تا اطلاعات شخصی و سفر کاربران را بهصورت خودکار و دقیق وارد فرمها کند. این ویژگی تجربه خرید آنلاین و رزرو سفر را سادهتر و سریعتر میکند.
به گزارش توسعه برند، گوگل اعلام کرده که در نسخههای دسکتاپ و موبایل Chrome، قابلیت autofill ارتقا یافته است و حالا مرورگر میتواند اطلاعات بیشتری از برند گوگل و حساب کاربری کاربران را دریافت کند و هنگام پر کردن فرمها، پیشنهادهای دقیقتری ارائه دهد.
در نسخه اندروید، پیشنهادات autofill اکنون در دو خط نمایش داده میشوند تا انتخاب اطلاعات درست، مانند آدرس دو مخاطب با یک نام، راحتتر شود. گوگل توضیح داد:
“این قابلیت به کاربران کمک میکند تا اطلاعات درست خود یا برند گوگل را به سرعت و بدون خطا وارد کنند و تجربه آنلاین خود را بهبود دهند.”

علاوه بر این، Chrome حالا میتواند اطلاعات سفر، شامل زمان و تاریخ پرواز یا رزرو خودرو از Google Wallet را در فرمها پر کند. برند گوگل در این باره گفت:
“با این ویژگی، پر کردن فرمها سریعتر، هوشمندتر و دقیقتر از همیشه خواهد بود.”
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
این بهروزرسانی برای کاربرانی که زیاد خرید آنلاین میکنند یا رزرو سفر انجام میدهند، کاربردی است. همچنین گوگل بهبودهایی برای آدرسهای بینالمللی و اسامی فونتیک در ژاپن اضافه کرده تا دقت autofill در سطح جهانی افزایش یابد.

این تغییرات بخشی از تلاش برند گوگل برای سادهتر کردن تجربه دیجیتال و ارتقای هوش مصنوعی در مرورگر Chrome است.