فناوری

بلیت نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ را چطور تهیه کنیم

نمایشگاه جیتکس دبی که آن را یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های دنیا می‌نامند از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ در دبی برگزار می‌شود و متقاضیان ایرانی می‌توانند متناسب با نیاز و بودجه‌شان، از نمایندگی رسمی جیتکس در ایران بلیت این رویداد را با تخفیف ۴۰ درصدی تهیه کنند.‌

مجله تیتر ۱۲ به نقل از دیجیاتو، رویداد جیتکس از سال ۱۹۸۱ برگزار می‌شود و سال ۲۰۲۲ توانست با حضور فعالان عرصه تکنولوژی و فناوری از ۱۷۰ کشور لقب جهانی را دریافت کند. خبر خوب برای استارتاپ‌ها و فعالان عرصه تکنولوژی و فناوری در ایران وجود نمایندگی رسمی جیتکس در ایران است که مسیر حضور در این نمایشگاه را برای متقاضیان شرکت در این رویداد آسان کرده است.

نمایشگاه جیتکس در ۲ مکان شهر دبی برگزار می‌شود؛ در مرکز تجارت جهانی نمایشگاه‌های جیتکس گلوبال، هوش مصنوعی و Dev Slam برگزار می‌شود و دبی هاربر نیز میزبان نمایشگاه نورث استار است. متقاضیان می‌توانند بلیت‌های هر بخش از نمایشگاه را نیز جداگانه تهیه کنند.‌

اولین و پرکاربردترین بلیت کارت ورود نمایشگاه جیتکس گلوبال است. خریداران این کارت می‌توانند از تمامی نمایشگاه‌های موجود در دبی هاربر و مرکز تجارت جهانی دبی بازدید کنند. این بلیت را می‌توان از نمایندگی رسمی جیتکس ایران با تخفیف خریداری کرد. قیمت این بلیت ۴۵۰ درهم است.

اگر کسی فقط متقاضی بازدید از نمایشگاه نورث استار است، می‌تواند کارت ورودی نمایشگاه اکسپند نورث استار را تهیه کند. خریداران این کارت فقط می‌توانند از نمایشگاه نورث استار که ویژه استارتاپ‌های نمایشگاه جیتکس در دبی هاربر است، دیدن کنند. درحال‌حاضر، این بلیت رایگان است اما با شروع نمایشگاه این بلیت ۱۰۰ درهم خواهد بود.

گران‌ترین و باامکانات‌ترین بلیت این رویداد کارت ورودی پریمیوم (Premium Pass) است. این کارت فقط برای ۵۰ نفر و با قیمت ۱۰ هزار درهم در دسترس است. خریداران این کارت می‌توانند از تمامی نمایشگاه‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی جیتکس گلوبال استفاده کنند. از مهم‌ترین مزایای این کارت می‌توان به آپشن هماهنگی برای ۳ قرار ملاقات تجاری در این رویداد اشاره کرد. تخفیف جیتکس ایران شامل این کارت ورودی نمی‌شود.

اگر مایل به شرکت در کارگاه‌ها و سمینارها هستید، می‌توانید به‌جای تهیه کارت پریمیوم، کارت۴,۵۰۰ درهمی را تهیه کنید. تفاوت این کارت با کارت پریمیوم علاوه‌بر قیمت پایین‌تر، در تعداد سمینارها و کارگاه‌هاست. خریداران علاوه‌بر مجوز بازدید از تمامی نمایشگاه‌های جیتکس گلوبان، می‌توانند با دریافت این کارت به ۲۰ سمینار و ۴۰ کارگاه آموزشی دسترسی داشته باشند. متقاضیان علاوه‌‌بر این کارت، می‌توانند کارت ورود نورث استار و کنفرانس را نیز با قیمت ۲ هزار درهم خریداری کنند. هر دو این بلیت‌ها را می‌توان با تخفیف ۴۰ درصدی از وب‌سایت جیتکس ایران خریداری کرد.

بلیت ویژه‌ای نیز برای دانش‌آموزان بالای ۱۶ سال وجود دارد که با پرداخت ۵۰ درهم قابل‌خریداری است. اما تخفیف۴۰ درصدی جیتکس ایران شامل این بلیت نمی‌شود.

متقاضیان حضور در نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۲۴ می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت www.irgitex.com مراجعه کنند.

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا