بین الملل

بن گوئر: افزایش کمک به غزه اشتباه است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیمایتامار بن گوئر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی این رژیم برای تسهیل ورود کمک های بشردوستانه به غزه گفت: تا زمان آزادی اسرای اسرائیلی نباید میزان کمک های ورودی به غزه افزایش یابد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه به افزایش ارسال کمک های بشردوستانه به غزه رای داد، تصمیمی که پس از افزایش فشارهای بین المللی پس از کشته شدن کارکنان موسسه خیریه «اشپرخانه گلوبال» اتخاذ شد.

بن گر گفت نتانیاهو به افزایش کمک به غزه رای نداد و او و برخی از وزیران دیگر با این طرح مخالفت کردند. او استدلال کرد که هر گونه افزایش کمک‌هایی که به غزه می‌رسد، حماس را تقویت می‌کند، زیرا این کمک‌ها به دست حماس می‌رسد.

تصمیم کابینه امنیتی رژیم اشغالگر قدس برای تسهیل ورود کمک ها به غزه پس از آن اتخاذ شد که هفت نفر از کارکنان موسسه خیریه اشپرهانه مرکزی جهانی در حمله پهپادی در شهر دیرالبلاح کشته شدند که همگی شهروندان غربی هستند. انگلستان، لهستان و استرالیا.

در همین راستا شبکه چهاردهم رژیم صهیونیستی گزارش داد که «هرزی حلوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم پس از آن تصمیم به عزل فرمانده تیپ نهال و فرمانده «کمک و پشتیبانی منطقه» گرفت. کشته شدن مسئولان سازمان “مرکز پاکسازی جهانی” در غزه.

پیشتر نتانیاهو برای توجیه کشتار این افراد در حمله هواپیماهای بدون سرنشین اشغالی در غزه گفته بود «این اتفاقات در زمان جنگ رخ می دهد».

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا