وب گردی

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش نیما در سریال گردن زنی

کیسان دیباج بازیگر نقش نیما در سریال گردن زنی در ادامه معرفی شده است.

به گزارش ایمنا، کیسان دیباج هنر پیشه‌ی تئاتر و سینما، بازیگر جوان ایرانی است.

بیوگرافی کیسان دیباج

کیسان دیباج متولد ۲۰ آذر ۱۳۷۴ در تهران است. او تحصیلات خود را در رشته کارشناسی نمایش به اتمام رساند و اکنون به عنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون و خواننده در حال فعالیت است. کیسان در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد و یک خواهر دارد. معنی اسم او باهوش و باکیاست است. کیسان از همان دوران کودکی به هنر علاقه داشت. او همیشه می‌خواست یک خواننده و بازیگر شود. به همین منظور وارد رشته نمایش در دانشگاه شد و به تحصیلاتش ادامه داد. او که به موسیقی نیز علاقمند بود به طور هم زمان و در کنار تحصیل در رشته نمایش، موسیقی را نیز فرا گرفت. کیسان علاوه بر موسیقی و بازیگری به ورزش نیز علاقه زیادی دارد. او در ورزش بسیار فعال است و از رشته‌های ورزشی مورد علاقه اش دوچرخه سواری کوهستان است. او در این رشته ورزشی سال هاست که به صورت حرفه ای فعالیت می‌کند.

خوانندگی و نوازندگی کیسان دیباج

کیسان از همان دوران کودکی و نوجوانی به خاطر علاقه‌ای که به هنر موسیقی داشت، نوازندگی پیانو را فرا گرفت و از همان زمان برای خودش ملودی می‌ساخت. او در کنار هنر بازیگری در تئاتر، خوانندگی را نیز دنبال کرد. از همان زمان که وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد به واسطه صدای خوبی که داشت، شانس خود را در این زمینه نیز امتحان کرد و موفق شد اولین آهنگ خود را با عنوان “یعنی میشه” در فروردین سال ۱۳۹۸ منتشر کرد. سبک کیسان دیباج در خوانندگی پاپ بوده و همچنین او در نواختن پیانو دارای مهارت است.

فعالیت هنری کیسان دیباج

کیسان دیباج از سال ۱۳۹۵ بازیگری را با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد. اولین تجربه او در زمینه تئاتر مربوط به زمانی که او برای بازی در تئاتری به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در زمستان ۱۳۹۵ به روی صحنه رفت. این تئاتر که عنوان آن “تنها راه ممکن” بود، در تالار سایه، یکی از زیر مجموعه‌های تئاتر شهر بر روی صحنه رفت.

بازیگری کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

در سریال “از سرنوشت” کیسان دیباج به عنوان نقش سهراب ایفای نقش کرد و نوجوانی‌های شخصیت سهراب را همراه با شخصیت هاشم با بازیگری دارا حیایی به تصویر کشید. به گفته خودش، کیسان به واسطه دوستان تئاتری خود به دفتری معرفی شد و برای انتخاب بازیگری برای نقش سهراب از چند صد نفری تست گرفتند که در آخر کیسان انتخاب شد. قصه «از سرنوشت» پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آن‌ها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

کیسان دیباج

کیسان دیباج در پدرخوانده

کیسان دیباج در فصل دوم پدرخوانده با نقش یک دزد دریایی حضور داشته است.

کیسان دیباج در گردن زنی

سریال گردن زنی، داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان است که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود. الیکا ناصری در گردن زنی با شخصیت باران در مقابل کیسان دیباج با نقش نیما ایفای نقش می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا