اقتصاد

تقدیر رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ از تلاش های چمران

فرشاد عابدین، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا پیرامون شخصیت مهندس مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: حضور ایشان در بدنه شورای اسلامی شهر تهران مفید است، مهندس چمران یک شخصیت ولایی و انقلابی هستند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ در مورد مهندس مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایشان یک شخصیت سالم، ولایتمدار و متخصص است.

عابدین با تاکید بر اینکه چمران یک شخصیت انقلابی است، ادامه داد: چمران به موضوعات نگاه تخصصی دارد و از افراد دارای صلاحیت بالا در شورای اسلامی شهر تهران است که نسبت به تصمیم گیری‌ها، موضع گیری ها و اهداف فردی با نگاه برابر و دقت نظر عمل می کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: مهندس مهدی چمران یک شخصیت انقلابی هستند.

گفتنی است، مهندس مهدی چمران در سوابق خود، جانشین فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم (شهید مصطفی چمران) را داراست. همچنین در مقاطعی ریاست دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را برعهده داشته‌است. چمران، معاون فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا و مشاور تحقیقات علمی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا نیز بوده‌ است که سابقه ۹ سال ریاست بر شورای عالی استان ها را هم در سوابق مدیریت و اجرایی خود دارد.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا