گوناگون

تلاش گوگل برای فرار موقت از حکم دادگاه آمریکا

گوگل خواستار توقف حکم قاضی فدرال کالیفرنیا در زمینه باز و رقابتی کردن فروشگاه پلی‌استور شد.

توسعه برند- برندهای خارجی؛ به نقل از رویترز، گوگل درخواست کرده که قاضی فدرال کالیفرنیا حکم خود در زمینه باز کردن گوگل پلی برای رقابت بیشتر رقبا را متوقف کند.گوگل ادعا کرده حکم الزام‌آور قاضی منطقه‌ای آمریکا، جیمز دوناتو که از ۱ نوامبر(۱۱آبان) اجرایی می‌شود، به شرکت آسیب خواهد رساند و خطرات جدی ایمنی، امنیتی و حریم خصوصی برای اکوسیستم اندروید خواهد داشت.این غول فناوری از دوناتو خواست تا حکم را تا زمانی که گوگل در حال پیگیری تجدیدنظر است، متوقف کند.

قاضی در تاریخ ۷ اکتبر(۱۶مهر) در پرونده‌ای که توسط اپیک گیمز، سازنده بازی‌های ویدئویی، طرح شده بود این حکم الزام‌آور را صادر کرد. اپیک گیمز سال گذشته موفق شد هیات منصفه فدرال را متقاعد کند که گوگل به طور غیرقانونی در نحوه دانلود اپلیکیشن‌ها و نحوه پرداخت برای تراکنش‌های درون‌برنامه‌ای انحصار ایجاد کرده است.حکم قاضی می‌گوید گوگل باید به کاربران اجازه دهد تا بتوانند پلتفرم‌ها یا فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث رقیب را دانلود کنند و دیگر نمی‌تواند استفاده از روش‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای رقیب را ممنوع کند.این حکم همچنین گوگل را از پرداخت مبلغ برای تشویق پیش نصب گوگل‌پلی روی دستگاه‌ها و از به اشتراک گذاشتن درآمد حاصل از فروشگاه برنامه با سایر توزیع‌کنندگان برنامه منع می‌کند.

گوگل روز پنجشنبه اطلاعیه تجدیدنظر خود را به دادگاه نهم آمریکا ارائه کرد. انتظار می‌رود دادگاه تجدیدنظر در نهایت این موضوع را بررسی و حکم دهد.

منبع: فارس

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا