فناوری

توضیح اسنپ‌پی درباره اختلال موقت در کمپین جمعه پرتخفیف

در پی بروز اختلال موقت روز گذشته در خدمات «اسنپ‌پی» در جریان برگزاری کمپین «جمعه پرتخفیف» این شرکت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد فقط ۲۰ فروشگاه از این اختلال متأثر شده‌اند.

مجله تیتر ۱۲ به نقل از دیجیاتو، اسنپ‌پی در اطلاعیه خود، با بیان اینکه از ماه‌ها قبل، آمادگی فنی میزبانی از کاربران در کمپین «جمعه‌ پرتخفیف» را با ارتقای زیرساخت‌های خود فراهم کرده بود، نوشته است: «متأسفانه در ساعات ابتدایی روز جمعه ۹ آذر، به‌دلیل ترافیک فوق‌العاده‌ کاربران، پلتفرم اسنپ‌پی به مدت یک‌ ساعت و ۱۳ دقیقه در سرویس‌رسانی دچار اختلال شد. با رفع اختلال، اسنپ‌پی در وضعیت ثبات قرار گرفت و در ادامه‌ روز روند سرویس‌رسانی پایدار ماند.»

اسنپ‌پی اعلام کرده: «در کمپین جمعه پرتخفیف بیش از ۳ هزار فروشگاه آنلاین و آفلاین به عرضه بیش از یک‌میلیون کالا پرداخته‌اند. با‌توجه‌به تمهیدات اندیشیده‌شده، اکثر قریب به اتفاق فروشگاه‌ها در طول روز جمعه سرویسی پایدار داشته و فقط کمتر از ۲۰ فروشگاه دچار اختلال شدند.»

همچنین بنابه اطلاعیه اسنپ‌پی، «تمامی کالاهای دارای تخفیف‌ ویژه در بازه‌های زمانی اعلام‌شده در اختیار کاربران قرار گرفت و فقط ۵ قلم کالا از ۴۰۰ قلم کالای باتخفیف ویژه به‌دلیل اختلال در زیرساخت فنی فروشنده، از عرضه در زمان اعلام‌شده بازماند.»

این شرکت تأکید کرده ۵ قلم کالایی که به‌دلیل اختلال امکان عرضه آنها فراهم نشده، امروز (شنبه، ۱۰ آذر) در صفحه‌ اصلی اسنپ‌پی عرضه خواهند شد.

در پایان این اطلاعیه، آمده است: «ما در اسنپ‌پی دقت کاربران را در مواجهه با رویکردهای کسب‌وکاری خود ابزاری برای رشد می‌دانیم و از تمامی بازتاب‌های ارائه‌شده از سوی کاربران در خصوص کمپین «جمعه‌ پرتخفیف» سپاسگزاریم.»

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا