فناوری

ثبت دو زلزله با بزرگای ۴ و ۴.۲ در نایبند خراسان جنوبی

در هفته گذشته بجنورد استان خراسان شمالی با زلزله ۳.۵ لرزید، ضمن آنکه نایبند استان خراسان جنوبی نیز دو زلزله به بزرگای ۴ و ۴.۲ را تجربه کرد.

در هفته گذشته بجنورد استان خراسان شمالی با زلزله ۳.۵ لرزید، ضمن آنکه نایبند استان خراسان جنوبی نیز دو زلزله به بزرگای ۴ و ۴.۲ را تجربه کرد.

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از ایسنا، در هفته گذشته فوج لرزه‌های بجنورد استان خراسان شمالی ادامه داشت و زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ را تجربه کرد، همچنین در بهبهان استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ به ثبت رسید.

نایبند استان خراسان جنوبی نیز با زمینلرزه‌هایی به بزرگای ۴ و ۴.۲ لرزید.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۷ مهر

در هویزه استان خوزستان زلزله ۲.۸، در اردکان استان فارس زلزله‌های ۲.۸ و ۲.۶ و در فیروزآباد اردبیل زلزله ۲.۹ رخ داد.

یکشنبه ۸ مهر

در رابر استان کرمان زلزله ۲.۵، در خشت استان فارس زلزله ۲.۷ و در بالاده استان فارس زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

دوشنبه ۹ مهر

در دوزه استان فارس زلزله ۲.۶ و در سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵ گزارش شد.

بجنورد استان خراسان شمالی با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۳ کیلومتری بجنورد، ۲۲ کیلومتری حصارگرمخان و ۳۶ کیلومتری اسفراین این استان بوده است.

سه‌شنبه ۱۰ مهر

در بهبهان استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۹ کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۱ کیلومتری بهبهان و ۳۴ کیلومتری سردشت این استان و ۲۹ کیلومتری دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد بوده است.

چهارشنبه ۱۱ مهر

نصرت آباد استان سیستان و بلوچستان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۳ کیلومتری نصرت‌آباد، ۱۰۷ کیلومتری زاهدان و ۱۱۵ کیلومتری سرجنگل این استان گزارش شد.

در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۵ کیلومتری زمین رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۸ کیلومتری سیرچ، ۲۹ کیلومتری شهداد و ۳۵ کیلومتری کرمان بوده است.

پنج‌شنبه ۱۲ مهر

نایبند استان خراسان جنوبی زمینلرزه ای به بزرگای ۴ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۳۸ کیلومتری نایبند و ۱۴۳ کیلومتری نهبدان این استان و ۱۴۴ کیلومتری شهداد استان کرمان گزارش شد.

در ساغند استان یزد زلزله ۲.۵، در بالاده استان فارس زلزله ۲.۷، در گتوند خوزستان زلزله ۲.۹ و در ریوش استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶ رخ داد.

جمعه ۱۳ مهر

در سامن استان همدان زلزله ۲.۵، در شهداد استان کرمان دو زلزله ۲.۵ و ۲.۷ و در سلطان آباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۸ رخ داد.

نایبند استان خراسان جنوبی با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۲ در عمق ۸ کیلومتری زمین لرزید.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا