اقتصاد

جبران محدودیت‌ها در میدان مشترک پارس جنوبی با خلاقیت سرمایه انسانی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه میدان گازی پارس جنوبی وارد نیمه دوم عمر خود شده است، گفت: واضح است که برای انجام وظایف محوله با محدودیت‌های فنی و مالی روبه‌رو خواهیم شد، اما باید این محدودیت‌ها را با خلاقیت سرمایه انسانی جبران کنیم.

به گزارش تیتر۱۲ به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی در نشست معارفه سرپرست‌های معاونت عملیات و پشتیبانی، معاونت طرح‌های توسعه‌ای، مدیریت مهندسی و ساختمان، مدیریت مهندسی نفت و گاز و دستیار ارشد و مشاور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و تکریم مدیران قبلی مدیریت‌های نامبرده گفت: اگرچه مجموعه عظیم شرکت نفت و گاز پارس با دو مأموریت مهم تولید و توسعه، وسعت و پیچیدگی‌های بسیاری دارد، اما وجود نیروها و سرمایه‌های عظیم انسانی ارزشمند موجب دلگرمی برای حل چالش‌ها و مسائل متفاوت پیش روست.

وی با اشاره به روند رو به رشد شرکت نفت و گاز پارس گفت: با بهره‌مندی از تجارب ارزشمند و گرانقدر سرمایه‌های انسانی، این رویکرد را ادامه خواهیم داد تا منتج به ارتقا سطح این شرکت شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات معاونین و مدیران سابق شرکت نفت و گاز پارس، ادامه داد: چشم‌انداز پیش‌روی کشور در حوزه ناترازی گاز و دیگر شرایط و مسائل کلان، پذیرش مسئولیت در این حوزه را نسبت به گذشته سخت‌تر کرده است.

دهقانی گفت: میدان گازی پارس جنوبی، یکی از بزرگ‌ترین و پرارزش‌ترین دارایی‌های یکپارچه کشور محسوب می‌شود که وارد نیمه دوم عمر خود شده و طبیعتا نگهداشت تولید آن بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: واضح است که برای انجام وظایف محوله با محدودیت‌های فنی و مالی روبه‌رو خواهیم شد، اما باید این محدودیت‌ها را با خلاقیت نیروی انسانی جبران کنیم و جایگاه و هویت این شرکت را ارتقا بخشیم. 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تکمیل طرح‌های موسوم به ۳۵ماهه را از حیث افزایش ظرفیت تولید گاز حائز اهمیت خواند و گفت: اجرای طرح فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی و دیگر طرح‌های توسعه‌ای نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

دهقانی سرمایه انسانی را ارزشمندترین دارایی این شرکت برشمرد و گفت: نفت و گاز پارس با اتکا به این سرمایه عظیم ارتقا خواهد یافت‌.

منبع: شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا