بین الملل

جبهه جنوب لبنان؛ سایه ترس از عکس العمل ایران علیه صهیونیست ها

به نقل از سایت عربی خبرگزاری تسنیمدر سایه ترس صهیونیست ها از واکنش ایران به جنایت اخیر اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و کشته شدن گروهی از فرماندهان سپاه، جبهه جنوب لبنان از هم اکنون خود را برای تشدید درگیری ها آماده می کند.

در شهر مرزی هیام، ساکنان آن شهر علیرغم تهدیدات مستمر اسرائیل در حالی که اجساد شهدای خود را تشییع می کنند، اصرار دارند که به زندگی در آن منطقه ادامه دهند.

لبنان، رژیم صهیونیستی (اسرائیل)، دمشق، سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران،

اما از آنجایی که شهر آدیس در محدوده تیراندازی پایگاه نظامی مصقف ام رژیم صهیونیستی قرار دارد، شاهد خسارات زیادی از حملات هوایی و توپخانه ای اسرائیل بوده است.

لبنان، رژیم صهیونیستی (اسرائیل)، دمشق، سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران،

ساکنان شهر دیر سریان در شرق جنوب لبنان نیز علیرغم حملات گسترده رژیم صهیونیستی بر مقاومت تا کسب پیروزی اصرار دارند.

بانوی سالخورده لبنانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در جنوب لبنان به تشریح خاطرات خود از اشغالگری های رژیم صهیونیستی در دهه های اخیر پرداخت و اظهار داشت: جنگ تموز (۲۰۰۶) و خوشه های خشم (۱۹۹۶) را قبلاً شاهد بوده ایم، اما با تشکر. خدایا بعد از جنگ دوباره به خانه هایمان برگشتیم.

لبنان، رژیم صهیونیستی (اسرائیل)، دمشق، سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران،

به طور کلی به نظر می رسد در جبهه جنوبی لبنان با وجود حملات رژیم اشغالگر، تحرک و فعالیت مردم جنوب کاهش یافته است، اما مردم این مناطق از احتمال تشدید درگیری ها هراسی ندارند. بین محور مقاومت و صهیونیست ها در این جبهه .

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا