حضور بروسوجین در هفتمین نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۶؛ کیفیت و نوآوری در صنعت پوشاک ایران

هفتمین نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۶ که از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه در مرکز نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار شد، میزبان برندهای مطرح صنعت خردهفروشی و پوشاک ایران بود.
به گزارش توسعه برند؛ در این نمایشگاه گفتوگویی اختصاصی با ساسان سلیمانی، مدیر مجموعه بروسوجین داشتیم؛ برندی که در ۹ سال گذشته توانسته جایگاه ویژهای در صنعت پوشاک ایران بهدست آورد.
معرفی برند بروسوجین
آنچه میخوانید:
ساسان سلیمانی در معرفی برند بروسوجین گفت:
«برند ما با ۹ سال قدمت، تولید روزانه ۴ تا ۶ هزار شلوار جین دارد. عمده فعالیت ما در حوزه عمدهفروشی (B2B) است، اما با اضافه شدن زیرمجموعههای جدید، بهزودی دامنه فعالیتهایمان گستردهتر خواهد شد.»
وی افزود:
«ما در حال حاضر در بازار داخلی فعال هستیم و ۵ شعبه در مراکز عمدهفروشی بزرگ تهران از جمله احسان مال، پارسیان، سرای ملی و بازار عباسآباد داریم. البته در سالهای اخیر صادرات کمی به ارمنستان، عراق و افغانستان داشتهایم، اما هنوز در ابعاد گسترده وارد بازارهای بینالمللی نشدهایم.»
تولید از صفر تا صد
یکی از ویژگیهای برجسته بروسوجین، انجام فرآیند تولید از صفر تا صد در کارخانههای اختصاصی این مجموعه است. سلیمانی در این خصوص گفت:
«ما تمام مراحل تولید، از دوخت تا شستوشو و حتی بستهبندی را در کارخانههای خودمان انجام میدهیم. البته پارچهها را وارد میکنیم، اما تمامی مراحل دیگر در داخل مجموعه انجام میشود.»
هدف از حضور در نمایشگاه ایران ریتیل شو
ساسان سلیمانی درباره هدف از حضور در نمایشگاه گفت:
«ما با قدرت زیادی در این نمایشگاه شرکت کردهایم و امیدواریم نتایج خوبی از آن بگیریم. این نمایشگاه فرصتی است برای معرفی برند بروسوجین به فعالان صنعت پوشاک و همچنین گسترش ارتباط با دیگر برندهای حاضر در نمایشگاه.»
درباره برند بروسوجین
بروسوجین فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و از همان ابتدا بر پایه کیفیت و نوآوری بنا شد. این برند در سال ۱۴۰۰ با افتتاح کارخانههای اختصاصی خود، شامل واحد دوخت و شستوشو، زنجیره تأمین و تولید خود را تکمیل کرد. همچنین در همین سال، با افزودن محصولات پوشاک مردانه و لاینهای بالاتنه، تنوع محصولات خود را افزایش داد.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
محصولات بروسوجین
- لاین زنانه: شلوار جین زنانه، شلوار پارچهای زنانه، مانتو، شومیز، بیلر و دامن
- لاین مردانه: شلوار جین مردانه، شلوار پارچهای مردانه، پیراهن و کتهای اسپرت
- اکسسوری: کیف جین
مخاطبین هدف بروسوجین
بروسوجین محصولات خود را به صورت عمده عرضه میکند و مخاطبین هدف آن شامل:
- فعالان صنعت فروش پوشاک زنانه و مردانه: در سبکهای اسپرت و کژوال برای گروههای سنی ۱۶ تا ۷۰ سال
- فروشندگان حوزه High Fashion: مطابق با مد روز، برای طیف سنی ۱۶ تا ۳۰ سال
شعار و چشمانداز برند بروسوجین
- شعار برند: «کیفیت هیچوقت از مد نمیفته»
- چشمانداز:
- ورود به صنعت خردهفروشی (Retail)
- گسترش بازار هدف و نمایندگیهای فروش
- ارتقای کیفیت و خلق ارزش ماندگار برای نسلهای آینده
- دستیابی به بازارهای جهانی
لحن برند بروسوجین
بروسوجین با لحنی صادق، دوستانه و محترم با مخاطبان خود ارتباط میگیرد. این برند تلاش میکند حس اعتماد و نزدیکی را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و تجربهای خوشایند و الهامبخش برای آنها رقم بزند.

