گوناگون

حمایت رایتل از چهاردهمین همایش ملی نخبگان؛ تجلیل از نوابغ و ترسیم آینده

چهاردهمین همایش ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» صبح سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با حضور مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم که از نوابغ و استعدادهای برتر کشور تجلیل به عمل آمد، شرکت خدمات ارتباطی رایتل یکی از حامیان آن بود.

به گزارش توسعه برند به نقل از رایتل، این همایش با هدف ارائه بستری برای تبادل نظر نخبگان، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آنها و تقویت نقش نخبگان در حکمرانی و سیاست‌گذاری کشور برگزار می‌شود و اهمیت نخبگان در مسیر توسعه علمی و فناورانه کشور را نشان می‌دهد.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش، تلاش به منظور فراهم کردن بستری برای گفتگو و تعامل و دعوت از نخبگان به نقش‌آفرینی بیشتر در حکمرانی کشور و همچنین تجلیل از نخبگان برتر و فراهم کردن فرصت‌هایی برای شبکه‌سازی میان نخبگان و مسئولان اجرایی کشور است.

این رویداد به‌واسطه دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور، اهمیت بیشتری پیدا کرده و نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای نخبگان کشور است.

همایش ملی نخبگان از سال ۱۳۸۶ به همت بنیاد ملی نخبگان شکل گرفت و به یکی از برجسته‌ترین رویدادهای علمی کشور تبدیل شد. این رویداد هر سال با هدف ایجاد ارتباط میان نخبگان علمی، دولت و صنعت برگزار می‌شود تا بستری برای حمایت و بهره‌برداری از استعدادهای برتر کشور فراهم کند.

از جمله برنامه‌های اصلی این همایش، دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور بوده که به یکی از نمادهای این رویداد بدل شده است. به دلیل شیوع کرونا، چند دوره از این همایش برگزار نشد، اما اکنون با انرژی بیشتری به عرصه بازگشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا