گوناگون

دیجی‌کالا؛ سکوی پرتاب برندها با اسپانسرشیپ کمپین‌ها

کمپین بلک فرایدی ۱۴۰۳ دیجی‌کالا با موفقیت چشمگیری همراه بود. این کمپین ۳۶۰ درجه، با جذب بیش از ۴۰ میلیون کاربر، فرصتی طلایی برای برندها ایجاد کرد تا با اسپانسرشیپ در این رویداد، به مخاطبان گسترده‌ای دست پیدا کنند و برند خود را تقویت کنند.

به گزارش توسعه برند، یکی از ویژگی‌های برجسته این کمپین، حضور برندهای مختلف به عنوان اسپانسر بود که از ظرفیت‌های دیجی‌کالا برای افزایش دیده‌شدن و جذب کاربر و افزایش فروش بهره بردند. در میان این اسپانسرها، برند والکس، با هدف جذب کاربران جدید، چند روز پیش از آغاز رسمی کمپین به دیجی‌کالا پیوست. والکس با طراحی یک کمپین جذاب مانند هدیه یک بیت‌کوین و حذف کارمزد معاملات، توانست تجربه‌ای ساده و تأثیرگذار برای کاربران ایجاد کند. این همکاری منجر به دستاوردهای قابل توجهی از جمله ۶۵۰ میلیون نمایش تبلیغات، ۴ میلیون ورودی کاربرو ثبت‌نام بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید برای والکس شد.

علاوه بر والکس، برندهایی مانند مای بیبی، لافارر، مصطفوی، ایکس‌ویژن، کفش شیما و چرم ایران نیز  این کمپین حضور داشتند و از  رسانه‌های تبلیغاتی دیجی‌کالا، شامل اینفلوئنسر مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی، بنرهای درون‌سایتی و تبلیغات کلیکی (CPC) بهره بردند. این ابزارها به برندها امکان داد تا از طریق یک برنامه تبلیغاتی یکپارچه، ارتباط مؤثری با مخاطبان برقرار کنند.

دیجی‌کالا در طول سال، چهار تا شش کمپین بزرگ تبلیغاتی مشابه برگزار می‌کند که هر یک فرصتی منحصربه‌فرد برای رشد برندها و فروشندگان ایجاد می‌کند.

توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا