گوناگون

«دیما»؛ نسل تازه بانکداری هوشمند با محوریت هوش مصنوعی در بانک ملت

بانک ملت با معرفی محصول جدید خود تحت عنوان «دیما»، گامی راهبردی در مسیر بانکداری هوشمند برداشته است. این اپلیکیشن که با تکیه بر فناوری هوش مصنوعی طراحی شده، مجموعه‌ای از خدمات نوین مالی از جمله تسهیلات مبتنی بر رتبه اعتباری، وام‌های خرد امتیازی و فوری (میکرولون) را در یک بستر یکپارچه و کاربرپسند ارائه می‌دهد؛ تجربه‌ای تازه که قرار است مفهوم تعامل دیجیتال میان بانک و مشتری را بازتعریف کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از بانک ملت، دیما هم اکنون در دسترس تمامی مشتریان این بانک و دیگر کاربران قرار دارد و تمامی اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد خود و تکمیل فرآیند احراز هویت دیجیتال، به مجموعه کاملی از خدمات بانکی در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

دیما برای اولین بار در کشور، به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است که کارهای بانکی را با فرمان صوتی یا متنی کاربر در محیطی شخصی سازی شده متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کاربر انجام می دهد و علاوه بر آن، راهنمایی کاملی از خدمات بانکی نیز برای نسل جوان دارد.

افتتاح حساب غیرحضوری، دسترسی به خدمت بانکداری ویدیویی، امکان سفارش غیرحضوری کارت های جدید و متنوع بانک ملت، خدمات چک، انتقال وجه هوشمند و سریع و ده ها خدمت بانکی دیگر در دیما ارائه می شود.

این اپلیکیشن هوشمند، در دو نسخه اندروید و وب اپلیکیشن (pwa) هم اکنون در نشانی اینترنتی dima.bankmellat.ir در دسترس کاربران است و دارندگان دستگاه های با سیستم عامل iOS نیز می توانند از نسخه تحت وب در محیطی مشابه اپلیکیشن از دیما استفاده کنند.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا