بین الملل

روز ۱۸۲ طوفان الاقصی | بمب گذاری علیه نصیرت و خان ​​یونس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم۱۸۲ روز از جنگ غزه می گذرد و از صبح امروز از اردوگاه نصیرت در شمال تا خان یونس و رفح در جنوب، جنگنده ها، پهپادها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مختلف را بمباران و گلوله باران می کنند.

بر اساس آخرین آمار، در ۶ ماه گذشته ۳۳ هزار و ۳۷ نفر در غزه کشته و ۷۵ هزار و ۶۶۵ نفر دیگر زخمی شده اند که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان بی دفاع تشکیل می دهند. همچنین پیکر حدود ۸۰۰۰ شهید همچنان زیر آوار است و نیروهای امدادی نمی توانند به آنها برسند.

از ساعات اولیه کمک های امروز، مناطق مختلف بیت لاهیه و الشیخ زوید در شمال نوار غزه، اردوگاه النصیرت در مرکز و خان ​​یونس در جنوب شاهد حملات هوایی و توپخانه ای و در خان بوده است. یونیس چندین خانه دیگر به تپه های خاک تبدیل شد. غیر قابل سکونت بود.

نکات مهم روز ۱۸۲ عملیات الاقصی را در زیر دنبال کنید:

************************************************* *****

برکناری دو فرمانده نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد که هرزی حلوی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم پس از کشته شدن کارکنان گلوبال تصمیم به برکناری فرمانده تیپ نهال و فرمانده امداد و پشتیبانی منطقه ای گرفت. مرکز مرکزی پاکسازی در غزه.

هرتزی هالوی هم فرمانده «منطقه جنوب» و هم فرمانده «لژیون ۱۶۲» را توبیخ کرد.

۲ حمله مقاومت اسلامی لبنان به مواضع صهیونیست ها

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که صبح امروز (جمعه) سربازان و خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با توپ و موشک به گذرگاه مرزی «الملکیه» در نزدیکی مرز با لبنان و در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.

در این پیام آمده است که این حمله با خسارات خاصی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همراه بوده است.

مقاومت اسلامی لبنان نیز در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که صبح امروز یک فروند موشک هدایت شونده یک خودروی نظامی ارتش اشغالگر را در گذرگاه مرزی المطله هدف قرار داد و تمامی سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا