گوناگون

رونمایی از مینی تراک جدید شهری زامیاد

در نخستین روز بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد و در مراسمی که با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت زامیاد، مدیران ارشد شرکت‌های خودروساز کشور و سایر مقامات استانی در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، از جدیدترین محصول زامیاد از گروه خودروسازی سایپا در حوزه حمل‌ونقل باری رونمایی شد.

به گزارش توسعه برند به نقل از سایپا، در این آئین ویژه که با جلوه‌های بصری و طراحی خاص اجرا شد، از مینی تراک جدید شرکت زامیاد با نام «واندر» رونمایی و این محصول مدرن به بازار حمل‌ونقل تجاری کشور معرفی شد.

مجید آقایی مدیرعامل شرکت زامیاد در مراسم معرفی مینی تراک جدید این شرکت گفت: زامیاد با دارابودن خطوط تولید مجهز در زمینه خودروهای تجاری، محصولات متنوعی را در سگمنت‌های مختلف به بازار تقاضا عرضه خواهد کرد تا خلأ این نوع محصولات در بازار خودروهای تجاری کشور پُر شود.

او در ادامه با اشاره به ویژگی‌های “واندر” مینی تراک جدید شرکت زامیاد خاطرنشان کرد: این محصول با بهره‌گیری از پلتفرم محصولات روز دنیا و متناسب با اقلیم ایران در راستای پاسخ به نیازهای مردم در فضاهای شهری و راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک در کاربری‌های متفاوت و متنوع عرضه خواهد شد.

آقایی افزود: مینی تراک واندر نماد تلاش مستمر زامیاد در جهت عرضه خودروهای باکیفیت و متناسب بازار تقاضای کشور است که در کنار استهلاک پایین، بیشترین بهره‌وری را در خدمات‌دهی به ناوگان حمل‌ونقل باری سبک کشور ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان اینکه مینی تراک واندر این شرکت در آینده‌ای نزدیک به بازار ایران عرضه می‌شود، تشریح کرد: این مینی تراک مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی با استاندارد Euro5+EOBD است که با اتصال به گیربکس ۵سرعته دستی، توانایی تولید ۱۱۲ اسب بخار قدرت در دور موتور rpm 5600 و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور، در دور موتور rpm4400 را دارد؛ این مینی تراک با وزن خاص ۱۲۰۰ کیلوگرم می‌تواند ۱۳۵۰ کیلوگرم بار مجاز حمل کند.

او افزود: ابعاد این خودرو در تیپ تک‌کابین ۴۸۷۰ میلی‌متر در طول، ۱۷۱۰ میلی‌متر در عرض و ۱۹۸۰ میلی‌متر در ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور نیز ۳۰۸۰ میلی‌متر است همچنین فضای بار این خودرو ۳۸۵۰ میلی‌متر در طول، ۱۵۷۰ میلی‌متر در عرض و ۳۶۰ میلی‌متر از کف تا دیواره فضای بار می‌باشد که موجب می‌گردد در فضای شهری پر ترافیک بسیار کاربردی ظاهر شود.

بنابر این گزارش، مینی تراک واندر شرکت زامیاد از گروه سایپا امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد که می‌توان به صفحه کلاستر دیجیتال ۷ اینچی، سیستم مولی میدا با صفحه‌نمایش ۷ اینچی لمسی مجهز به درگاه USB+ بلوتوث (آپشن)، صندلی راننده با تنظیم گودی کمر، ایربگ سرنشینان جلو، سیستم هشدار باز بودن کمربند ایمنی، چراغ رانندگی در روز، سنسور نور (اتولایت)، تنظیم برقی آیینه‌های جانبی با گرمکن (آپشن)، فرمان برقی، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای دستی با روکش چرم، سیستم هشدار باز بودن درها، ریموت و قفل‌مرکزی، دوربین دنده‌عقب (آپشن)، مه‌شکن جلو و سیستم تهویه‌مطبوع اشاره کرد.

توسعه برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا