وب گردی

رویداد ۹ ژانویه قصد دارد تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز ارائه کند

مجله تیتر ۱۲، سومین رویداد ۹ ژانویه در تاریخ ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه (سه‌شنبه و چهارشنبه)، با حمایت والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان‌تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج، زربان و اکس اونیکس، در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. رویداد ۹ ژانویه (رویداد بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال ایران) یک رویداد سالانه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال ایران است. این رویداد در سال‌های گذشته به یکی از مهم‌ترین دورهمی‌های اکوسیستم رمزارز و دارایی دیجیتال ایران تبدیل شده است. ۹ ژانویه فرصتی است برای اینکه درباره مهم‌ترین مسائل بازیگران این جهان نوپدید بحث شود و راه‌کارهای احتمالی مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

رویداد ۹ ژانویه قصد دارد با بحث‌های کارشناسی و آینده‌پژوهی، تصویر روشن‌تری از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار رمزارز،  فناوری‌ها و نوآوری‌های مبتنی بر بلاکچین برای اکوسیستم کسب‌وکارهای نوآور و همچنین برای نظام اقتصادی و مالی کشور ارائه دهد. نمایشگاه، کنفرانس، کارگاه، شبکه‌سازی و کاریابی از بخش‌های رویداد دو روزه ۹ ژانویه ۲۰۲۴ خواهد بود.

تنها دو روز به برگزاری رویداد ۹ ژانویه باقی مانده است. افرادی که هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند بلیت شرکت در رویداد را از صفحه رویداد ایوند تهیه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا