گوناگون

ریبرندینگ همراه اول: تغییر در لوگو و هویت بصری برای تجربه بهتر مشتریان

همراه اول با تغییر لوگو و هویت بصری خود، فصل جدیدی از فعالیت‌های تجاری را آغاز کرده و در تلاش است تا با این ریبرندینگ، ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبان خود برقرار کند.

آنچه می‌خوانید:

هیچکس تنها نیست ریبرندینگ همراه اول: تغییر در لوگو و هویت بصری برای تجربه بهتر مشتریان

مقایسه لوگو جدید با قدیم:

پالت اصلی رنگ همراه اول:

آبی نمادی از شفافیت، صداقت و تحول است. این رنگ با عمق و زیبایی خاص خود، احساس اعتماد و نوآوری را به ارمغان می‌آورد و هم‌زمان نشان‌دهنده‌ی مسیر روشن و پرتوانی است که همراه اول در پیش دارد. آبی با توانمندی خود در ایجاد ارتباطات بی‌مرز، نمایانگر تعهد همراه اول به ارائه تجربه‌ای جدید و متفاوت به کاربرانش است.

 

سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا