گوناگون
ریبرندینگ همراه اول: تغییر در لوگو و هویت بصری برای تجربه بهتر مشتریان

همراه اول با تغییر لوگو و هویت بصری خود، فصل جدیدی از فعالیتهای تجاری را آغاز کرده و در تلاش است تا با این ریبرندینگ، ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کند.


مقایسه لوگو جدید با قدیم:
هویت جدید همراه اول در کاربرد:
پالت اصلی رنگ همراه اول:
آبی نمادی از شفافیت، صداقت و تحول است. این رنگ با عمق و زیبایی خاص خود، احساس اعتماد و نوآوری را به ارمغان میآورد و همزمان نشاندهندهی مسیر روشن و پرتوانی است که همراه اول در پیش دارد. آبی با توانمندی خود در ایجاد ارتباطات بیمرز، نمایانگر تعهد همراه اول به ارائه تجربهای جدید و متفاوت به کاربرانش است.