گوناگون

زمزم با تقویت برند ملی، تولید بومی «شورت‌نک» را آغاز کرد

شرکت زمزم ایران با راه‌اندازی خط تولید پیشرفته درب‌های «شورت‌نک» در مجتمع خوشدل، گام تازه‌ای در مسیر نوسازی، خودکفایی صنعتی و ارتقای برند ملی زمزم برداشت. نخستین سری لیمونادهای زمزم با درب سبک‌تر و سبزتر این فناوری بومی، روانه بازار شدند تا ترکیبی از کیفیت، راحتی و تعهد زیست‌محیطی را به مصرف‌کنندگان عرضه کنند.

به گزارش توسعه برند به نقل از  روابط عمومی شرکت زمزم ایران، نخستین سری از محصول محبوب لیموناد زمزم با درب‌های جدید تولیدشده در کارخانه درب‌سازی زمزم، در روزهای اخیر روانه بازار شد. عرضه این محصولات با درب‌های نسل تازه، علاوه بر حفظ بهتر کیفیت، سهولت در باز شدن و تجربه کاربری بهبود‌یافته، منجر به رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان خواهد شد.

از سوی دیگر، تولید بومی این نوع درب‌ها، گامی استوار در جهت استقلال صنعتی زمزم محسوب می‌شود و توان رقابت این برند را نه‌تنها در بازار داخلی، بلکه در عرصه بین‌المللی نیز ارتقاء می‌بخشد.

این دستگاه مدرن با ظرفیت تولید ۷۲ هزار درب شورت‌نک در ساعت، قادر است بخش عمده نیاز کارخانجات گروه زمزم را با کیفیت بالاتر، ضایعات کمتر و قیمت تمام‌شده رقابتی تأمین کند. ویژگی مهم این فناوری، کاهش وزن درب‌ها و در نتیجه صرفه‌جویی در مصرف مواد اولیه است؛ اقدامی که علاوه بر کاهش اثرات زیست‌محیطی، جلوه‌ای تازه از تعهد اجتماعی زمزم را به نمایش می‌گذارد.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

با توجه به اهمیت تولید ملی و حمایت از اقتصاد داخلی، راه‌اندازی خط تولید درب‌های شورت‌نک در شرکت زمزم ایران به‌عنوان یک اقدام استراتژیک در راستای سرمایه‌گذاری برای تولید ملی تلقی می‌شود.

این حرکت نه‌تنها با شعار سال که بر تکیه بر توانمندی‌های داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ملی تأکید دارد، همخوانی دارد، بلکه نشان‌دهنده عزم راسخ شرکت زمزم برای ایجاد اشتغال و توسعه صنایع بومی است.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا