وب گردی

ساده ترین تکنیک روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان از جمله مواردی است که توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه بخش بوده است. اما تاکنون از لحاظ علمی هیچ دلیل ثابت شده‌ ای برای مفید بودن خمیر دندان برای صورت وجود ندارد.

به طور کلی می‌ توان گفت که روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان می‌ تواند یک ایده نادرست باشد و به پوست آسیب برساند، زیرا خمیر دندان دارای مواد شیمیایی می‌ باشد. اما به طور کلی و طبق تجربه بسیاری از افراد می‌ توان گفت که در روشن شدن پوست و شفافیت آن تاثیر بسیار مثبتی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه این مقاله از شادمگ را مطالعه نمایید.

سفید شدن دائمی پوست سبزه

روشن کردن پوست با خمیر دندان - روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان معمولاً توسط افرادی استفاده می‌ شود که دارای پوست سبزه هستند. راهکارهای بسیاری برای سفید شدن دائمی پوست‌ های سبزه وجود دارند. به عنوان نمونه این افراد می‌ توانند از لایه بردارهای شیمیایی، میکرودرم ابریژن، قرص‌ های سفید کننده پوست سبزه و لیزر درمانی استفاده کنند.

اما علاوه بر این روش‌ ها یک روش خانگی نیز وجود دارد که آن هم کمک گرفتن از خمیر دندان می‌ باشد. ترکیب خمیر دندان با زردچوبه می تواند اثری معجزه آسا داشته باشد. افراد می‌ توانند این ترکیب را هر شب بر روی پوست خود استفاده کرده و بعد از چند دقیقه آن را با آب ولرم تمیز کنند. این ترکیب می‌ تواند در کوتاه مدت رنگ پوست افراد سبزه را تا حد زیادی تغییر دهد و روشن کند.

با سایز کاربرد خمیر دندان در خانه در شادمگ آشنا شوید.

فواید خمیر دندان برای صورت

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان یکی از فواید شگفت انگیز این ماده می‌ باشد. علاوه بر این، دارای فواید دیگری نیز است که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

از بین بردن لکه‌ های صورت

علاوه بر روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان می‌ توان از آن به عنوان یک لکه بر قوی بر روی صورت استفاده نمود. خمیر دندان دارای مواد قوی برای سفید کردن دندان‌ ها می‌ باشد. با توجه به این مورد قطعاً می‌ تواند پوست را نیز بسیار سفید و روشن کند. اما توجه داشته باشید که خمیر دندان دارای یک فرمولاسیون بسیار قوی می‌ باشد. می‌ توانید از آن فقط برای لک‌ های صورت خود استفاده کنید و بعد از چند دقیقه آن را شستشو دهید.

کاهش سایز جوش‌ های سرسفید

در کنار روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان می‌ توان از آن برای کاهش اندازه جوش‌ های سر سفید استفاده نمود. بسیاری از افراد بعد از استفاده از خمیر دندان برای جوش‌ های ملتهب صورت خود، شاهد کاهش حجم زیادی از آن ها بوده‌ اند. این موضوع به طور کامل اثبات نشده اما با توجه به تجربه بسیاری از افراد می‌ توان گفت که این روش ثمربخش بوده است.

سفید کردن پوست - روشن شدن پوست صورت با خمیر دندانسفید کردن پوست - روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان

لایه برداری سریع

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان تحت تاثیر لایه برداری سریع آن می‌ باشد. خمیر دندان حاوی الکل هیدروژن پروکساید و آنتی باکتریال بوده و می‌ تواند به عنوان یک لایه بردار سریع و قوی عمل کند.

معجزه سفید شدن پوست در یک روز

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان بسیار سریع اتفاق می‌ افتد. گاهی اوقات افراد خمیر دندان را با برخی از مواد خوراکی ترکیب می‌ کنند و از آن به عنوان یک ترکیب معجزه آسای سفید کننده در یک روز نام می‌ برند. به عنوان نمونه برخی از افراد از ماسک گوجه فرنگی و خمیر دندان استفاده می نمایند.

گوجه فرنگی یکی از موثرترین درمان‌ ها برای داشتن پوست شفاف و درخشان می‌ باشد که دارای سرعت تاثیر فوق العاده‌ ای است. زمانی که گوجه فرنگی با خمیر دندان ترکیب شود گرچه یک ترکیب تقریباً خطرناک را به وجود می‌ آورد اما می‌ تواند در طول یک روز پوست شما را بسیار روشن کند.

علاوه بر این برخی از افراد به عنوان یک معجزه جوانسازی از این ترکیب نام می‌ برند. به طور کلی سعی کنید از این ترکیبات خطرناک برای پوست صورت خود استفاده نکنید. اما اگر به دلایلی مجبور به روشن کردن سریع پوست خود هستید ما این ترکیب را به شما پیشنهاد می‌ دهیم.

از بین بردن لک صورت با خمیر دندان

از آنجایی که روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان یک امر ممکن است اما می‌ توان گفت برای از بین بردن لکه‌ ها نیز بسیار کاربردی می‌ باشد. گاهی ترفندها و روش‌ هایی در زیباسازی صورت وجود دارند که منطقی به نظر نمی‌ رسند. اما به دلیل اینکه همیشه نتیجه مثبت داشته‌ اند بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرند.

اگر با معضل لک‌ های تیره بر روی پوست مواجه هستید می‌ توانید از خمیر دندان برای از بین بردن آنها استفاده کنید. برای این کار تنها کافی است مقدار کمی از خمیر دندان را بر روی لک قرار دهید‌ توجه کنید خمیر دندان برای لک‌ های صورت هستند و نمی‌ توان آن را برای نواحی دور چشم و دور لب استفاده کرد.

توجه کنید خمیر دندان را حدود ۱۵ دقیقه بر روی پوست بگذارید و آن را با آب ولرم بشویید. بعد با یک دستمال نرم بدون اینکه پوست را ماساژ دهید آن را خشک کنید. در نهایت از یک مرطوب کننده و آبرسان برای از بین بردن خشکی پوست استفاده کنید.

از بین بردن لک صورت با خمیر دندان - روشن شدن پوست صورت با خمیر دنداناز بین بردن لک صورت با خمیر دندان - روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان

چگونه خیلی سریع سفید شویم ؟

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان یکی از سریع‌ ترین راهکارهای ممکن می‌ باشد. برای اینکه تاثیر خمیر دندان را برای پوست خود سریع‌ تر کنید می‌ توانید به آن مقدار کمی آبلیمو اضافه نمایید. برای تهیه این ماسک شما باید یک قاشق چای‌خوری آبلیمو را با یک قاشق غذاخوری خمیر دندان به طور کامل ترکیب کنید.

سپس آن را بر روی تمام پوست صورت همانند یک ماسک پخش نموده و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه دهید که کاملاً بر روی صورت خشک شود. در نهایت آن را با آب ولرم و به آرامی بشویید. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از خمیر دندان به عنوان ماسک، پوست را ماساژ ندهید. بعد از شستشوی ماسک به صورت ضربه‌ ای و با یک دستمال نرم صورت خود را خشک کنید. در نهایت نیز از یک آبرسان یا مرطوب کننده برای تامین رطوبت پوست خود استفاده نمایید.

شفاف شدن پوست صورت

روشن شدن پوست صورت با خمیر دندان روشی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا بسیار سریع نتیجه خواهد داد و پوست را شفاف و روشن می‌ کند. برای شفاف کردن پوست با خمیر دندان می‌ توان آن را با شکر و آبلیمو ترکیب نمود. این ترکیب به عنوان یک اسکراب عمل می‌ کند و سلول‌ های مرده سطح پوست را از بین می‌ برد. استفاده کردن از این دستورالعمل سه بار در هفته می‌ تواند پوست را چند درجه شفاف‌ تر و روشن‌ تر نماید.

***

میانگین امتیازات ۵ از ۵

پایان

منبع: مجله شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا