«سفرکارت علیبابا» از مرز ۳۰۰ سازمان گذشت؛ ۱۸۰ هزار کاربر در خدمت سفرهای سازمانی

گزارش جدید علیبابا از توسعه خدمات سفر سازمانی نشان میدهد محصول «سفرکارت» این شرکت، حالا با بیش از ۳۰۰ قرارداد فعال در بخشهای دولتی و خصوصی و ۱۸۰ هزار کاربر فعال، به یکی از ابزارهای اصلی رفاه کارکنان در شرکتهای بزرگ کشور تبدیل شده است. به گفته علیبابا، ۷۰ درصد از اعتبارات صادرشده در قالب سفرکارتها در یک سال گذشته مصرف شده و رزرو هتلهای داخلی و پروازهای داخلی در صدر انتخاب کاربران قرار دارند.
به گزارش توسعه برند به نقل از روابطعمومی شرکت علیبابا، بیش از ۳۰۰ قرارداد فعال میان علیبابا و سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی در صنایع گوناگون مانند پتروشیمی، فولاد، صنایع دارویی، بانکها، اکوسیستم استارتاپی و غیره در یک سال گذشته منعقد شده است که «سفر» را برای کارکنان این سازمانها و صنایع، تبدیل به امری دسترسپذیرتر کرده است. محصول «سفر کارت» علیبابا که با هدف ارائه خدمات رفاهی به کارکنان سازمانهای مختلف طراحی شده بود، حالا بیش از ۱۸۰ هزار کاربر فعال دارد. این کارتها که بهعنوان یکی از روشهای نوین ارائه مزایای رفاهی سفر در سازمانها شناخته میشوند، امکان خرید انواع خدمات سفر داخلی و خارجی از جمله بلیت پرواز، هتل، تورهای گردشگری، اقامتگاه های تفریحی، قطار و اتوبوس را برای دارندگان خود فراهم میکنند.
بر اساس آمارهای موجود، حدود ۷۰ درصد از اعتبار صادر شده در قالب سفرکارتها، در یک سال گذشته، تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. در میان خدمات مختلف، رزرو هتل های داخلی، اقامتگاههای تفریحی و پروازهای داخلی بیشترین سهم را به خود اختصاص دادهاند و در صدر انتخابهای کاربران سفرکارت قرار دارند.
«سفرکارت» به سازمانها این امکان را میدهد که با کمترین هزینه عملیاتی داخلی سازمان و با بیشترین بازدهی، بخشی از بودجه رفاهیات پرسنل خود را به خدمات سفر تخصیص بدهند. این کارتها بدون نیاز به اطلاعات شخصی گسترده، تنها از طریق شماره تلفن کاربر، به هر یک از پرسنل تخصیص داده شده و صرفا برای همان فرد قابل استفاده می باشد. قابلیت شارژ مجدد این کارتها، به سازمانها این فرصت را می دهد تا نه تنها در تمدیدهای آتی فرایند تخصیص بودجه فرآیند راحتتری را طی کنند بلکه این امکان افزایش اعتبار این کارتها در مناسبتهای مختلف را نیز فراهم میکند.