وب گردی

شست سرمایه‌گذاری کارایا با همکاری طرفه‌نگار برگزار شد

تیتر۱۲ به نقل از دنیای برند، شصت و هفتمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی هلدینگ طرفه‌نگار در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالین اکوسیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا و کارآفرینان در صداستارتاپ سالن سلام با راهبری جناب آقای آرش سروری”برنامه‌ساز و تسهیل‌گر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی”برگزار گردید.

نسرین رضایی “دبیر اجرایی کارایا” رویداد سرمایه‌گذاری کارایا را بعنوان یکی از اهداف کارایا و اعضای سرمایه‌گذار نیک‌اندیش در راستای تشویق، ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا اعم از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اعلام نمود.

در بخش ابتدایی بعد از پذیرش و پذیرایی از مهمانان جناب آقای آرش سروری ضمن خوشامدگویی به مدعوین توضیحی در خصوص روند برنامه دادند و جهت سخنرانی در خصوص چرایی و هدف از برگزاری رویدادهای استارتاپی ارائه نمودند.

در این رویداد، کارایا میزبان فعالین اکوسیستم کارآفرینی، استارتاپ‌ها، وی‌سی‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود و در طول رویداد حاضرین شاهد دو سخنرانی کلیدی، دو ارائه استارتاپی در حوزه کودک، یک پنل تخصصی و ارائه گزارشی از استارتاپ‌ تگموند”یکی از استارتاپ‌های پرتفو کارایا” بودند.
سخنرانان کلیدی این رویداد شامل گفتگوی:
آقای محمد درخشان”مدیر ستاد هلدینگ طرفه‌نگار” در خصوص معرفی هلدینگ‌طرفه‌نگار، شرکت‌های زیرمجموعه و محصولات جدید من جمله: پلتفرم برگزاری رویداد هوشمند بیزآپس ( www.bizups.ai/fa )

k12 - ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا برگزار شد

 

 

سرکار خانم نسرین رضایی”دبیر اجرایی کارایا” و جناب آقای احمدرضا صادقی”مدیر اجرایی نیک ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا” در خصوص عملکرد کارایا، ارائه آمارهای سرمایه‌گذاری و اعضای فعلی کارایا و برنامه‌های پیش رو بود.

و بخش پایانی رویداد سرمایه‌گذاری شامل پذیرایی از مهمانان و شبکه‌سازی اعضای نیک‌اندیش کارایا و مهمانان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا