فناوری

ضرورت بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی واحدهای علمی کاربردی

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: چشم‌انداز دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانش‌آموختگان ماهر، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی تاکید کرد و گفت: چشم‌انداز دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانش‌آموختگان ماهر، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از ایسنا، دکتر علی اکبری در هفدهمین جلسه شورای مرکزی هم‌اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزشی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای مراکز با ماهیت متنوع، قابلیت‌ها و توانمندهای متفاوتی است و باید مراکز آموزش علمی‌کاربردی بر مبنای توانمندی خود به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تاکید بر ارتقاء و افزایش کیفیت آموزشی افزود: دانش آموختگان محصول دانشگاه جامع علمی‌کاربردی هستند و بهترین تبلیغ برای دانشگاه، دانش‌آموختگان دارای مهارت، کارآفرین، خلاق و پذیرای مسئولیت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به کیفیت توجه ویژه‌ای دارد و در این راستا مراکز آموزش علمی کاربردی می‌بایست جهت ارتقاء کیفیت آموزشی، در راستای سیاست های کلان دانشگاه، تمام تلاش خود را انجام داده و همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، در ادامه این جلسه دکتر فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی و نایب رئیس شورای مرکزی هم‌اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزشی، ضمن ارائه گزارشی درخصوص اثربخشی این شورا، اظهار داشت: مدیریت دانشگاه جامع علمی کاربردی بر مبنای همفکری و هم اندیشی لایه های صف و ستاد، تصمیم‌سازی می کند؛ لذا جایگاه این گونه جلسات در پیشبرد اهداف دانشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پایان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا