فناوری

عبور کاربران فعال ماهانه «دان» از مرز ۲ میلیون نفر

در تازه‌ترین آمارهای اعلام‌شده از سوی محمدرضا خیردوش، مدیر توسعه کسب‌وکار و فروش پلتفرم «دان»، این سیستم سرگرمی خانگی موفق شده است تعداد کاربران فعال ماهانه خود را به حدود دو میلیون نفر برساند. «دان» با ارائه دسترسی یکپارچه به مجموعه‌ای از پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌های نمایش خانگی و طیف وسیعی از محتوای رایگان، توانسته اکوسیستمی هوشمند برای تلویزیون‌های نسل جدید و اندرویدباکس‌ها در ایران رقم بزند؛ به‌طوری که کاربران آن تاکنون بیش از یک میلیارد و دویست میلیون دقیقه به تماشای محتوای گوناگون نشسته‌اند.

به گزارش تیتر۱۲ به نقل از توسعه برند؛ محمدرضا خیردوش، مدیر توسعه کسب‌وکار و فروش این پلتفرم، اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه «دان» به حدود دو میلیون نفر رسیده است.

خیردوش با اشاره به گستردگی محتوای ارائه‌شده در این پلتفرم افزود:
دان با فراهم‌کردن دسترسی به مجموعه‌ای از پلتفرم‌های نمایش خانگی مانند فیلیمو، فیلمنت، نماوا، استارنت، تماشاخونه و …
همچنین مجموعه وسیعی از محتوای رایگان، به کاربران این امکان را می‌دهد که به آسانی از طریق تلویزیون‌های هوشمند یا اندرویدباکس‌ها به تماشای محتوای متنوع بپردازند.

وی با اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی محتواهای سرویس‌های فعال در سراسر کشور گفت:

«در مجموع، کاربران دان بیش از یک میلیارد و دویست میلیون دقیقه به تماشای محتوای مختلف نشسته‌اند».

مدیر توسعه کسب‌وکار «دان» همچنین از راه‌اندازی سرویس هوش مصنوعی جست‌وجوگر با نام «دانا» خبر داد که در جهت تسهیل جست‌وجو و استفاده از محتوای موجود بر روی پلتفرم راه‌اندازی شده است.
خیردوش در ادامه افزود: با توجه به حجم بالای مخاطبان، قابلیت نصب برنامه‌های مختلف از طریق دان استور فراهم شده و تعداد زیادی از کسب‌وکارها از این بستر برای توسعه خدمات و رشد کاربران خود بهره می‌برند.

«دان»؛ زیست‌بوم جدید تلویزیون هوشمند

«دان» یک سیستم مبتنی بر اندروید تی‌وی است که با رابط کاربری اختصاصی خود، بر پلتفرم سرگرمی خانگی روی طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو (و به‌زودی سایر برندها)، همچنین اندرویدباکس‌های نماوا و هوما به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است.

این پلتفرم نه‌تنها یک اپلیکیشن، بلکه یک زیست‌بوم جامع محتوای ویدیویی و اپلیکیشن‌های هوشمند خانگی به‌شمار می‌آید. «دان» با بهره‌گیری از بزرگ‌ترین نمایشگر خانه، فرصت ارتباط مؤثر و هدفمند را برای برندها و تبلیغ‌دهندگان فراهم کرده است؛ ارتباطی هوشمندانه، در زمان و مکان مناسب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا