اقتصاد

قدردانی دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز از وزیر نفت

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز در نامه‌ای از وزیر نفت ایران، برای میزبانی از وی و نشست‌های هماهنگی برای برگزاری نشست جی‌ئی‌سی‌اف در تهران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدحامل که شهریور برای دیدار با محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت ایران و برگزاری نشست‌های هماهنگی بیست‌وششمین اجلاس وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمده بود، در نامه‌ای از میهمان‌نوازی و اقداهای لازم برای برگزاری بیست‌وششمین اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی کرد.

در متن نامه محمد حامل آمده است:  

«مهندس محسن پاک‌نژاد

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران

و رئیس محترم اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف در سال ۲۰۲۴

بدین‌وسیله مراتب قدردانی صمیمانه خود به جهت استقبال گرم و میهمان‌نوازی سخاوتمندانه جنابعالی از اینجانب و هیئت همراه در طول دیدار از تهران را تقدیم می‌نمایم.

از دیدار و گفت‌وگوی مفید پیرامون موضوعات مشترک مورد علاقه به‌ویژه درخصوص اقدام‌های لازم برای برگزاری بیست‌وششمین اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف تشکر می‌کنم.

همچنین از تیم وزارت نفت ایران به‌ویژه آقای اسدزاده، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی، و دکتر افشین جوان، سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در هیئت اجرایی، به‌خاطر همکاری ارزشمندشان برای برنامه‌ریزی اجرای هرچه بهتر این رویداد مهم، صمیمانه تشکر می‌کنم.

اجلاس وزارتی پیش‌ رو رویدادی کلیدی است و اطمینان دارم با رهبری توانمند جمهوری اسلامی ایران، به نحو بسیار موفقیت‌آمیزی برگزار خواهد شد.

تعهد وزیر نفت ایران به ارتقای گفت‌وگوها در زمینه گاز طبیعی و امنیت انرژی در چارچوب جی‌ئی‌سی‌اف ستودنی است و با اهداف مجمع دارای هماهنگی کامل است.

بار دیگر از حمایت مستمر جنابعالی تشکر کرده و در انتظار برگزاری بیست‌وششمین اجلاس وزارتی مجمع در تهران هستم و اطمینان دارم به تقویت همکاری‌ها میان کشورهای عضو مجمع خواهد انجامید.»

به گزارش تیتر۱۲، بیست‌وششمین اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف با حضور وزرای نفت و انرژی کشورهای عضو طی روزهای ۶ تا ۸ آبان در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا