وب گردی

قیمت هتل های تفلیس گرجستان

تفلیس گرجستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای ایرانیان به شمار می‌رود. این محبوبیت به دلیل نزدیکی فرهنگ به این کشور و عدم نیاز به ویزا بیشتر شده که البته از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی هم نباید عبور کرد.

هتل‌ های تفلیس در تمام ایام سال پذیرای مهمانان از ایران و سایر کشورهای جهان هستند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، کافیست این مطلب را در مورد قیمت هتل های تفلیس گرجستان دنبال کنید. ابتدا به چند تا از بهترین هتل‌ها می‌پردازیم تا بعد به قیمت آن‌ها اشاره کنیم.

بهترین هتل ‌های تفلیس گرجستان

انتخاب بهترین هتل در تفلیس باید بر اساس سلیقه، بودجه و نیازهای مسافران باشد. به خاطر تنوع در این عوامل، هتل‌های گوناگونی هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. بنابراین برای انتخاب هتلی مناسب، این بخش را برای شما آماده کرده‌ایم.

۱- هتل هالیدی این

یکی از آشناترین هتل‌های تفلیس که در گذشته هم به بررسی آن پرداخته بودیم، هالیدی این است که از بهترین مجموعه‌های زنجیره‌ای کل گرجستان به شمار می‌رود. وجود یک استخر در محوطه باز بیرون از فضای هتل، آن را خاص‌تر از سایر گزینه‌ها کرده است. همچنین مسافران از مرکز ورزشی و رستوران این هتل با کیفیت استقبال می‌کنند و بد نیست به آن جا هم سری بزنید.

تمام اتاق‌های این هتل ۴ ستاره امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا، مبلمان راحت و تمیز، گاوصندوق، مینی بار و چای و قهوه‌ساز را در خود دارند. ضمنا تفاوتی ندارد در کجای هتل باشید؛ در هر صورت می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. موقعیت مکانی این هتل فوق‌العاده بوده و نزدیک به ایستگاه متروی پلی تکنیک قرار داده شده است. هالیدی این از هر نظر یکی از گزینه‌های پیشنهادی از سوی کارشناسان این حوزه است.

۲- هتل بریتیش هاوس

در نزدیکی بلوار روستاولی می‌توانید یکی از جذاب‌ترین هتل‌ های تفلیس را به نام بریتیش هاوس ببینید که سالن بزرگی هم در نزدیکی آن قرار دارد. اقامت طی سفر در این هتل با خدمات لوکس، دکوراسیون زیبای چوبی اتاق‌ها و محیط دلنشین خود هتل همراه است. تمام اتاق‌های بریتیش هاوس دستگاه تهویه هوای مطبوع داشته و تلویزیون صفحه تخت، سشوار و دمپایی از امکانات مهم دیگر است.

مسافران همگی به تمجید از صبحانه‌های این هتل می‌پردازند؛ به ویژه صبحانه سنتی گرجستانی که محبوبیت زیادی در این کشور دارد. استفاده از معماری بریتانیایی دلیل نامگذاری این هتل بوده که یکی از تفاوت‌های اصلی را با هتل‌های دیگر رقم می‌زند. قرارگیری این هتل در بافت قدیمی شهر به همراه تعداد زیادی از مغازه‌ها و رستوران‌ها در اطراف، چیزی است که شاید به آن نیاز داشته باشید. فاصله فرودگاه تا این هتل با خودرو صرفا ۲۵ دقیقه است.

۳- هتل ریور ساید

ریور ساید یکی دیگر از هتل‌ها محبوب تفلیس بوده که در نزدیکی رودخانه‌ای در این شهر واقع است. این هتل ۳۴ ستاره خدمات ارزشمندی را به مسافران ارائه می‌کند و همین باعث جلب نظر عده زیادی شده است. در طی اقامت خود می‌توانید از اینترنت رایگان در هر جایی از هتل استفاده کنید.

هتل ریور ساید

اتاق‌های این هتل دو دسته هستند که اتاق‌های رو به نمای رودخانه به همراه بالکن می‌تواند گزینه رویایی برای شما باشد. نمای زیبایی از شهر تفلیس را به خصوص در طبقات بالا به همراه معماری فرانسوی بالکن‌ها شاهد خواهید بود. بالکن‌ها همگی بزرگ بوده و وجود تلویزیون، گاو صندوق، کتری برقی و آب معدنی سبب استفاده راحت‌تر مسافران شده است.

  • روف گاردن ریور ساید شامل یک رستوران بزرگ و با ظرفیت بالا است و در حین غذا خوردن می‌توان از منظره شهر لذت برد. غذاهای این هتل با منوی گسترده مطابق با سلایق مختلف همراه است و جدا از آن می‌توان از انواع نوشیدنی‌های خنک یا گرم هم بهره برد.
  • تنها ۱۰ دقیقه با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تفلیس از این هتل فاصله دارید و میدان آزادی این شهر نیز در ۱ کیلومتری آن واقع شده است.
  • این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و پذیرش مسافران است.
  • برای رفت و آمد به هر بخش از شهر می‌توان از تاکسی‌های مخصوص هتل استفاده کرد.

هتل‌های تفلیس چه تعرفه‌ای دارند؟

از آن جایی که کاربران زیادی در مورد قیمت هتل های تفلیس سوال داشتند، بد نیست در این بخش به این موضوع اشاره شود. قیمت این هتل‌ها به عوامل مختلفی از جمله درجه هتل، منطقه قرارگیری، دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید اطراف و عوامل دیگر بستگی دارد.

در صورتی که قصد ورود به هتل‌های تفلیس را دارید، کافیست به سایت علی بابا مراجعه کنید. این سایت قیمت‌های متنوعی را برای هتل‌های این شهر در دسترس قرار می‌دهد. فیلتر کردن نتایج یکی از امکانات علی بابا است و می‌توان آن‌ها را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین لیست کرد. تور گرجستان گزینه و فرصت مناسبی برای کاهش هزینه‌های سفر به مقدار قابل توجه است. خرید این تورها که در علی بابا درج شده‌اند، سبب می‌شود از بلیط رفت و برگشت، هتلی مجلل، بیمه و سایر امکانات بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا