وب گردی

محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی + بیوگرافی و عکس

محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا سامیان بازیگر تئاتر و تلویزیون از دوران جوانی نشان داده است که استعداد بسیار بالایی در بازیگری دارد.

بیوگرافی محمدرضا سامیان

محمدرضا سامیان بازیگری توانمند و با استعداد متولد دهه ۷۰ است. فیلم جنگل پرتقال و ایفای نقش در سریال طوبی جدیدترین فعالیت هنری او است. سامیان بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرده و در چند فیلم کوتاه و بلند مثل «بازسازی» و «جنگل پرتقال» نیز ایفای نقش کرده است. او در نمایش تئاتر «۳۰ دی ۹۵» با سام درخشانی و متین ستوده همبازی بوده است.

نقش محمدرضا سامیان در سریال طوبی

«طوبی» روایتی از دهه پنجاه تا اوایل دهه هشتاد هجری شمسی است و زندگی زن مبارزی به نام طوبی را به تصویر می‌کشد، که با مسائل مختلف همچون پیاده روی اربعین، انقلاب اسلامی و تحولات اجتماعی روبرو است. داستان این سریال با الهام از کتاب «اربعین طوبی» اثر محسن امامیان تهیه شده و ماجراهای زنی مقاوم را به تصویر می‌کشد که با دشواری‌های سیاست و جامعه در ایران و عراق در دوره‌های مختلف زمانی مواجه می‌شود. در سریال “طوبی”، او نقش مصطفی، پسر فخرالدین و طوبی را بازی می‌کند. شخصیت مصطفی در این سریال نماد بسیاری از چالش‌ها و معضلات اجتماعی دوران خود است و نقش او یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌ها در روایت داستان محسوب می‌شود. مصطفی در این سریال با چالش‌های شخصی و خانوادگی بسیاری روبروست که توجه مخاطبان زیادی را جلب کرده است. علاوه بر محمدرضا سامیان، این سریال از بازیگران مشهوری نظیر داریوش ارجمند، هومن برق نورد، مهدی سلوکی، امین زندگانی، فرهاد آئیش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، اعظم کبودیان، شهین تسلیمی، شیما جعفرزاده، زهرا سزاوار، حسین باشه آهنگر، فرید قبادی، یلدا قشقایی، محمد شهریاری، مریم موسویان، مهدی رحیمی، محمدرضا هلال زاده، علی میری، محمد امیری، محمد رشنو، آرزو مجیدی، شاپور کلهر، بهراد خرازی، نیلوفر شیخ، محمدرضا سامیان، امیر حسین نعمتی و… بسیاری از بازیگران حرفه‌ای دیگر بهره مند شده است.

بازی در فیلم کوتاه و موفقیت‌های سینمایی

یکی دیگر از نقش‌های مهم در کارنامه هنری محمدرضا سامیان، بازی در فیلم کوتاه “بازسازی” به کارگردانی علی توکلی و تهیه کنندگی مهاجر توحیدپرست و فواد جاودان است. او به دلیل بازی در این فیلم در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موفق به کسب جایزه بازیگری شد. این نشان از استعداد بالای او در ایفای نقش‌های درام و پیچیده دارد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «تن‌ها اثری که باقی مونده جای کاتره و دستای تو …»

عکس محمدرضا سامیان

محمدرضا سامیان، امین میری، محمد اشکان‌فر، میلاد کفایی، نگین تهمتن، سعید نادری، محمد حاجی زاده و زهرا برومند بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

نمایش «۳۰ دی ۹۵»

نمایش ٣٠ دی ٩۵ به تهیه کنندگی امید معلم و کارگردانی احسان حاجی پور به روی صحنه رفته است. سام درخشانی که تا امروز در پروژه‌های بسیاری در سینما و تلویزیون حضور داشته است، برای اولین بار با نمایش “٣٠ دی ٩۵” بازیگری بر صحنه‌ تئاتر را تجربه خواهد کرد. در خلاصه داستان نمایش «۳۰ دی ۹۵» آمده است: روز خوبی برای جمع کردن وسایلت نیست… تو بمونی باهم درستش می‌کنیم. راستی پلاسکو هم آتیش گرفته… سام درخشانی، متین ستوده، سمیرا حسن پور، جوانه دلشاد و محمدرضا سامیان بازیگران این نمایش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا