مدیر کل برند ایرانسل: صدا و سیما بستری تاثیرگذار برای ایرانسل بوده است

نخستین همایش تحول در تولیدات مشارکتی با حضور رضا موحدی مدیر کل برند شرکت ایرانسل و دیگر مدیران صنایع کشور برگزار شد. موحدی در این رویداد تلویزیون ملی را به عنوان رسانهای با بینندگان میلیونی، یکی از ارکان مهم در فروش کسبکارها معرفی کرد.
به گزارش توسعه برند؛ رضا موحدی مدیر کل برند شرکت ایرانسل در همایش اخیر همچنین صدا و سیما را بهترین بستر برای دیده شدن تبلیغات کسبوکارها دانست.
مدیر کل برند ایرانسل در خصوص نقش صدا و سیما عنوان کرد: دستیافتن به آماری که ایرانسل در ایام تبلیغات خود در صدا و سیما دارد، با توجه به قرعهکشیهایی که ایرانسل انجام میدهد امکانپذیر نیست. به طور کلی دست یافتن به این آمار هماکنون بدون حضور در آنتن صدا و سیما و بدون داشتن مخاطب میلیونی غیر ممکن است. موضوع اخیر اهمیت این نهاد را به ما نشان میدهد.
اردشیر افضلی، مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان با تاکید بر نقش مهم صدا و سیما در دیده شدن کسبوکارها عنوان کرد: زنجیره ارزش تنها پول نیست، یکی از مهمترین بخشهای زنجیره ارزش صدا و سیما است.
مدیر فروشگاههای زنجیرهای رفاه نیز بیان کرد: به ضرس قاطع میتوانم بگویم که با وجود توسعه پلتفرمهای و فضای مجازی در چند سال اخیر، کماکان بهترین رسانه برای دستیابی رسانهها به اهدافشان، صدا و سیما است.
همچنین در ادامه نیز رامبد منتصری مدیر مارکتینگ هلدینگ تکماکارون عنوان کرد که کیفیت تولید یه محصول به همراهی کیفیت تبلیغات، میتواند تبدیل به سرمایه یک برند شود. منتصری نقش دو شبکه یک و دو صدا و سیما را در رشد برند تکماکارون قابل تقدیر معرفی کرد.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
علیرضا احمدنژاد مدیرعامل شرکت صنفی پژوهشی زرکام نیز بیان کرد: بحث ابداع و خلاقیت یک موضوع کلیدی در رسانه است زیرا برخی رسانهها در طول ۱۵ سال گذشته رابطه کمرنگی با رسانه داشتهاند.
محسن نقاش، دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی و کشاورزی ایران نیز در ادامه این رویداد عنوان کرد که هیچ تولیدکنندهای نمیتواند از آشنایی با اساس رسانه فاصله بگیرد و تولیدکنندگان مدیون رسانه هستند.
محمدحسن کرجی قائممقام صنایع غذایی ویتانا افزود که اکنون هفت دهه است که این برند در کنار رسانه بوده است و پتانسیل رسانه ملی برای کسبکارها بسیار بالاست.

