وب گردی

معرفی انواع چراغ خواب ها به همراه کاربرد هایشان

چراغ خواب ها طرفدار های بسیار زیادی دارند و به همین دلیل انواع و مدل های متنوعی از آن ها در بازار یافت می شود.

چراغ خواب ها کاربرد و ویژگی های زیادی دارند که ما در این مقاله می خواهیم انواع چراغ خواب ها را به همراه ویژگی های آن ها به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

انوع مدل های چراغ خواب ها

۱.چراغ خواب کهکشانی ساز

۲.چراغ خواب ماه و ستاره

۳.چراغ خواب های گوی کریسیتال

۴.چراغ خواب های بخور ها سرد تزیینی

۵.چراغ خواب هایی از نوع آباژور

۶.چراغ خواب های سیلیکونی

چراغ خواب کهکشانی ساز

این چراغ خواب که از اسمش معلوم هست کهکشانی بسایر زیبایی را روی سقف خانه یا اتاقتان می سازد تا به آرامش و لذت بیشری بخوابید. چراغ خوای کهکشانی نسبت به دیگر چراغ خواب ها محبوبیت بیشتری دارد. این چراغ خواب ها در بازار انواع مختلفی دارند.

برای مثال برخی از آن ها در بازار دارای اسپیکر می باشند و می توانید از طریق بلوتوس به آن متصل شوید و آهنگ مورد نظرتان را پخش کنید. رنگ نور این چراغ خواب مولتی( هفت رنگ) می باشد و می توانید از طریق کنترل از راه دور همرنگ نور و هم آهنگ را کنترل کنید. پس توجه داشته باشید که در هنگام خرید اگر دنبال چراغ خوای کهکشانی اسپیکر دار هستید، آن را در حضور فروشنده تست کنید.

چراغ خواب ماه و ستاره

این چراغ خواب زیبا ماه و ستاره هایی کوچک و بزرگ را روی سقف برای شما پخش می کند. چراغ خواب ماه و ستاره دو نوع دارد، نوع اول آن چرخشی نیست و ماه و ستاره ها ثابت هستند و قثط رقص نور دارند. نوع دوم این چراغ خواب ها چرخشی هست ماه و ستاره ها ثابت نیستند.

رنگ نور این چراغ خواب مولتی هست و به راحتی می توانید رنگ آن را از طریق دکمه هایی که روی آن ها تنظیم کنید. چراغ خواب ماه و ستاره کنترل از راه دور ندارد و باید از طریق دکمه هایی که روی آن قرار دارد آن زا تنظیم کنید. یکی از نکات مثبت این چراغ قوه این هست که باتری خوره و می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. در خرید چراغ خواب ماه و ستاره حتما ان را تست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

گوی های کریستال

معرفی انواع چراغ خواب ها به همراه کاربرد هایشان

یکی از زیباترین و پر طرفدارترین چراغ خواب ها، گوی های کریستال هستند. گوی های کریستال انواع مختلفی در سایز ها و طرح ها دارند. سایز های این گوی ها به ترتیب ۶، ۸، ۱۰ سانت می باشد و طرح های بسیار متنوعی دارند. سایز ۸ سانت طرفدار بیشتری دارد.

یکی از نگات ثبت گوی های کریستال هدیه دادن به عزیزان هست و چون این گوی ها طرح های زیادی دارند شما می توانید باتوجه به علاقه ی فرد مورد نظر می توانید طرح مورد نظر خود را خردیاری کنید. گوی های کریستال دارای یک پایه ی چوبی به قطر ۲ سانت می باشند.

بخور های سرد تزیینی

بخور های سرد انواع مختلفی دارند که یک مدل آن ها بخور های تززینی هستند و دارای نور به همراه بخور می باشند که می شود همزمان به عنوان چراغ خواب و بخور سرد استفاده کرد. این مدل بخور های سرد ارزش خرید بالایی دارند چون هم می شود به عنوان بخور از آن ها استفاده کرد و هم چراغ خواب.

چراغ خواب ها مدل آباژور

آباژور ها هم نوعی از چراغ خواب ها هستند که هم برای تزیین کردن مکانی استفاده می شوند و هم می توان از آن ها به عنوان چراغ خواب استفاده کرد. آباژور ها طرح ها و مدل های مختلفی دارند و بیشتر آن ها لمسی هستند و دارای کنترل از راه دور می باشند.

نکته ای که باید در خرید آباژور ها به آن توجه داشته باشید این هست که باید حتما در هنگام خرید آن ها را تست کنید، چون تمام این چراغ خواب ها و آباژور ها چینی هستند و در طول مسیر تحت فشار قرار دارند و ممکن هست برخی از آن ها دارای مشکلی باشد. پس حتما در هنگام خرید تست کنید.

چراغ خواب های سیلیکونی

این چراغ ها بسیار زیبا و نرم هستند و برای کودکان بسیار مناسب هست. چون جنس این چراغ خواب ها سیلیکونی هست انعطاف پذیر می باشد و به راحتی خراب نمی شوند. این چراغ خواب ها دارای سنسور هستند و با ضربه رنگ نور آن ها تغییر می کند. این چراغ خواب ها شارژی هستند و می توانید از آن ها در هر مکانی استفاده کنید.

برخی از چراغ خواب های سیلیکونی تک رنگ هستند و برخی ۷ رنگ و باید در هنگام خرید توجه داشته باشید که چراغ خواب چند رنگ هست. و در اخر از فروشگاه معتبری خرید خود را انجام دهید تا خرید خوبی را تجربه کنید.

نکته اخر

امدواریم از مطالب بالا استفاده کرده باشید. ما در سایت ریسه سینا چراغ خواب ها را با تضمین کیفیت به فروش می رسانیم. جهت خرید ریسه کلیک کنید. همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما در سایت بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ داده بشود. از توجه شما سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا