گوناگون

میلی: برند طلایی که ۱۴ تُن طلا جابجا کرد و ۱۱.۶ میلیون کاربر را جذب کرد!

میلی، برندی پیشرو در عرصه خرید و فروش آنلاین طلا، با آماری خیره‌کننده از رشد و اعتماد کاربران، خود را به عنوان قطب اصلی سرمایه‌گذاری طلا در ایران مطرح کرده است. این برند با جذب بیش از ۱۱.۶ میلیون کاربر، تاکنون موفق به ثبت رکورد معامله بیش از ۱۴ تُن طلا شده و تنها در ماه گذشته، حجم خرید طلا توسط کاربران به ۳۳۰ کیلوگرم، معادل ۲.۶ همت رسیده است.

به گزارش توسعه برند، میلی با پایبندی به شفافیت و تعهد، مسیر دسترسی آسان به بازار طلا را برای میلیون‌ها ایرانی هموار ساخته و به یک نام قابل اعتماد در این حوزه تبدیل شده است.

اپلیکیشن میلی به روایت اعداد!

میلی، به‌عنوان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا، با همراهی بیش از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار کاربر، در تلاشه تا دسترسی همه افراد به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری طلا رو راحت‌تر و سریع‌تر کنه.

در همین جهت، تا امروز بیش از ۱۴ تُن طلا در میلی خرید و فروش شده و فقط در یک ماه گذشته، کاربران میلی ۳۳۰ کیلوگرم طلا، به ارزش ۲،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان (۲/۶ همت) خریداری کردند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

ما در میلی همیشه پایبند به تعهدات‌مون هستیم؛ تا امروز بیش از ۲۵۲ کیلوگرم طلا رو از طریق ۱۶ شعبه و نمایندگی، به‌صورت فیزیکی به کاربران تحویل دادیم و تنها در یک ماه گذشته، بیش از ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان (۲/۷ همت) طلا با کاربران تسویه کردیم.

میلی همواره خودش رو متعهد به شفافیت و پاسخ‌گویی می‌دونه و در همین راستا، این گزارش فرصتی بهمون داد تا عملکردمون در گذشته رو با شما به اشتراک بذاریم.

 



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا