بین الملل

ناکامی صهیونیست ها برای تخلیه شهر«صور» با شکستن دیوار صوتی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از صبح امروز با شکستن ۴ دیوار صوتی بر فراز منطقه مسکونی قضاء صور در استان جنوب لبنان تلاش دارند تا با ایجاد جو ترس و وحشت در میان اهالی این منطقه آنها را وادار به تخلیه منازل خود کنند، که این امر با بی‌اعتنایی همراه شده است.

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنی»، منطقه مسکونی «قضا صور» در شهر صور و در استان جنوب لبنان که در مجاورت مرزهای این کشور با سرزمین‌های اشغالی قرار دارد از شب گذشته تا صبح امروز هدف حملات گسترده جنگنده های ارتش اسرائیل قرار داشت.

 

.

 

«حسن فقیه»، خبرنگارتسنیم در استان جنوب لبنان در گزارشی از حملات ارتش اسرائیل به مناطقی چون زبقین، الحوش، المساکن و البرج شمالی در استان جنوب لبنان خبر داد.

در حملات روز گذشته اسرائیل به منطقه العباسیه دست کم  یک ساختمان مسکونی چند طبقه به طور تقریبا کامل تخریب شد.

وی افزود: با گذشت ساعت‌ها از بمباران‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، خودروهای اورژانس همچنان در حال انتقال مجروحین این تجاوز هستند که صدای آن در پس زمینه گزارش خبرنگار تسنیم نیز شنیده می‌شود.

جنگنده‌های اسرائیلی همچنین صبح امروز برای چهار مرتبه اقدام به شکستن دیوار صوتی بر فراز منطقه قضاء صور کردند، با این حال بسیاری از اهالی ساکن در این منطقه مسکونی به رغم تهدیدات ارتش اسرائیل همچنان با ایستادگی و مقاومت در منازل و خانه‌های خود باقی مانده‌اند.

 

همزمان با حملات گسترده رژیم صهیونیستی به استان‌های جنوبی و عمق خاک لبنان که از شب گذشته تا به صبح امروز به طول انجامید، رزمندگان مقاومت نیز در سلسله حملات موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی به تجاوزات ارتش اسرائیل پاسخ دادند.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا