وب گردی

ناگفته های بازیگر سریال زیرزمینی

منصور نصیری بازیگر نقش حمید امجدی در سریال زیرحقی درباره بازخوردهایی که از مخاطبان در این فصل از سریال دریافت کرده است، گفت: در فصل اول این سریال هم حضور داشتم و در فصل اول هم حضور داشتم. در قسمت ۵ در کنار هادی حجازی فر و پژمان بیشترین حضور را داشت. جمشیدی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه نقش من در این فصل پررنگ‌تر شده و در نتیجه توجه و محبت مخاطبان بیشتر شده است. گاهی اوقات لحظات مهمی را برای من ذکر می کرد که هر تغییری در زمان برداشت ها هوشمندانه همراه بود.

این بازیگر با اشاره به اینکه برخی از بازیگران عادت به اصلاح بازی حریف خود دارند، گفت: به این ترتیب برخی از بازیگران از عملکرد حریف خود آگاه هستند اما خدا را شکر حجازی فر و جمشیدی بسیار باهوش و حرفه ای بودند و اینطور عمل نکردند. آنها کار خودشان را می کردند و من کم کم جای خودم را در کنارشان پیدا کردم.

وی افزود: سایر بازیگران از جمله خانم گیتی قاسمی و به خصوص خانم ژاله صامتی دقیقاً همین رویکرد را داشتند و همین باعث شد فرزند درونم در «زیرخاکی» فعال و خوشحال شود و خلاقیتم کور نشود.

چند بار در زندگی ام می توانم سوار تانکر نفت شوم؟

بازیگر «زیرخاکی» در بخشی دیگر گفت: یکی از ویژگی های بازیگری که من آن را دوست دارم این است که از طریق داستان به جاهایی می رویم که ممکن است در حالت عادی امکان رفتن وجود نداشته باشد. به عنوان مثال تجربه حضور در کنار هواپیما و حضور در نفتکش از جمله این تجربیات بود.

نصیری افزود: به دلیل مواج بودن دریا مجبور شدیم یکی دو شب روی نفتکش بمانیم و با وجود اینکه شرایط در برخی مواقع مساعد نبود، فکر کردم چند بار در زندگی ام می توانم چنین تجربه ای از خوابیدن روی نفت داشته باشم. تانکر؟

ادامه سریال «زیراخی»؟

وی همچنین به عوامل پشت صحنه و سختی هایی که متحمل می شدند اشاره کرد و گفت: عوامل تدارکات، صحنه و لباس و همچنین گروه دوربین، صدا، گریم و تدوین شرایط بسیار سختی داشتند. ما در حال استراحت بودیم و آنها دیوانه وار برای فردا آماده می شدند. شب و روز ماموران به هم بخیه بودند و از بی خوابی رنج می بردند.

نصیری ادامه داد: به یاد دارم رضا نصیری نیا تهیه کننده منتظر می ماند تا همه به سلامت از آب انبار خارج شوند و بعد بنشینند یا مطمئن شوند که همه غذا خورده اند و بعد خودش چیزی می خورد. آقای جلیل سامان، مدیر مدرسه که شاید سه چهار ساعت در شب می خوابد.

این بازیگر درباره احتمال ادامه سریال زیرهکی گفت: مخاطب شخصیت امجدی را خیلی دوست دارد و از لطف و اعتماد تهیه کننده و کارگردان ممنونم. با وجود تمام سختی هایی که این پروژه برای همه بازیگران داشت، من به شخصه دوست دارم «زیرخاکی» با داستانی محکم ادامه دهد زیرا مخاطبان زیادی دارد. اگرچه گاهی اوقات باید بپذیرید که کافی است.

منبع: همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا