گوناگون

نردبان خودکار دیوار؛ گامی نو در مسیر برندسازی و هوشمندسازی مدیریت آگهی‌های کسب‌وکارها

دیوار با رونمایی از قابلیت «نردبان خودکار»، یک قدم مهم در مسیر تقویت برند و تسلط بر بازار مدیریت هوشمند آگهی‌های آنلاین برداشت. این ویژگی منحصر‌به‌فرد، راهکاری حرفه‌ای برای کسب‌وکارها فراهم کرده تا با صرفه‌جویی در زمان، برنامه‌ریزی هوشمند و افزایش اثربخشی آگهی‌ها، اعتبار برند خود را نزد مشتریان و بازار هدف ارتقا دهند. تسهیل مدیریت، افزایش دیده شدن و حذف دغدغه‌های روزمره در انتشار آگهی، جایگاه دیوار را به‌عنوان برندی پیشرو و مرجع در نوآوری‌های فین‌تک و تبلیغات آنلاین تقویت می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از دیوار این ویژگی جدید که با هدف تسهیل مدیریت آگهی‌ها طراحی شده، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا آگهی‌های خود را به‌صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده در صدر لیست نگه دارند.

نردبان خودکار چگونه کار می‌کند؟

با این قابلیت جدید، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در بخش دیوار حرفه‌ای، برنامه منظمی برای نردبان کردن آگهی‌های خود تنظیم کنند. تنها کافی است تعداد دفعات و فاصله زمانی مورد نظر مشخص شود. پس از آن، سیستم به‌طور خودکار و طبق برنامه، آگهی‌ها را نردبان می‌کند و در صدر لیست آگهی‌ها نمایش می‌دهد.

با این قابلیت جدید، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند، برنامه منظمی برای نردبان کردن آگهی تنظیم کنند. کاربران می‌توانند تا ۱۰ بار نردبان خودکار را برای هر آگهی تنظیم کرده و فاصله زمانی بین نردبان‌ها را از حالت روزانه تا هر ۵ روز یک‌بار انتخاب کنند. پس از تنظیم این موارد، سیستم به‌طور خودکار و طبق برنامه، آگهی‌ها را نردبان می‌کند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

از مزایای کلیدی نردبان خودکار می توان به صرفه‌جویی در زمان و مدیریت آسان‌تر آگهی‌ها، کاهش نگرانی از فراموش کردن نردبان، افزایش بازدید و شانس فروش با حضور دوباره در صدر لیست و همچنین برنامه‌ریزی دقیق برای نمایش آگهی‌ها اشاره کرد.

نکات مهم برای استفاده از نردبان خودکار

  • هزینه هر بار نردبان در زمان اجرای عملیات از کیف پول صاحب کسب‌وکار کسر می‌شود و نیازی به پرداخت یکجای هزینه تمام نردبان‌ها در ابتدای کار نیست.
  • در حال حاضر، پرداخت تنها از طریق کیف پول صاحب کسب‌وکار انجام می‌شود.
  • برای هر آگهی در هر زمان، تنها یک درخواست نردبان خودکار می‌تواند فعال باشد.
  • برای تغییر در برنامه نردبان، لازم است ابتدا درخواست قبلی لغو و سپس درخواست جدید ثبت شود.
  • در صورت تغییر مالکیت کسب‌وکار یا حذف همکار، درخواست‌های فعال به‌طور خودکار لغو می‌شوند.
  • در صورت کافی نبودن موجودی کیف پول، ساعاتی قبل از هر عملیات نردبان، پیام هشدار برای کاربر ارسال می‌شود تا فرصت شارژ کیف پول را داشته باشد.

شایان پوروطن، مدیر بخش «دیوار حرفه‌ای» می‌گوید:

«این قابلیت گامی مهم در مسیر هوشمندسازی مدیریت آگهی‌ها در دیوار است. کاربران حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از این ابزار، زمان بیشتری را به توسعه کسب‌وکار خود اختصاص دهند و نگران مدیریت دستی آگهی‌ها نباشند»

برای استفاده از نردبان خودکار می‌توان در قسمت «دیوار حرفه‌ای»، به بخش «بسته نردبان خودکار» مراجعه کرده و این قابلیت را برای آگهی‌های مورد نظر فعال کرد.



سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا