بین الملل

نودوپنجمین روز «طوفان الاقصی»| شهادت ۳ فلسطینی در کرانه باختری در حمله جوخه های ترور اسرائیل/ حملات توپخانه ای به خان یونس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،در اولین دقایق بامداد امروز سه شنبه و در نود و پنجمین روز «طوفان الاقصی» تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار  غزه ادامه یافت.

بر اساس این گزارش، بالگردهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی، منازل مردم در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را به شدت گلوله باران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، مناطقی از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را نیز با توپخانه هدف قرار داد.

گروههای مقاومت نیز همچنان به نبرد تمام  عیار خود با ارتش مجهز صهیونیستها در محورهای مختلف ادامه داده و ضربات محکمی به آنها وارد کردند.

همزمان با جنایات و تجاوزات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، جوخه های ترور این رژیم به طولکرم در کرانه باختری یورش بردند که طی آن دستکم سه فلسطینی را به ضرب گلوله مستقیم به سرهایشان، ترور کرده و به شهادت رساندند.

از سوی دیگر جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، شهادت وسام طویل(حاج جواد) از فرماندهان شجاع حزب الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به رهبران و رزمندگان این جنبش مردمی تبریک و تسلیت گفت.

مهمترین تحولات نودو پنجمین روز از طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*****************************************************************

۰۰:۵۷- عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

گردانهای شهدای الاقصی: رزمندگان ما توانستند به سمت دو خودروی شهرک نشینان در نزدیکی ورودی شهرک عناب در شرق طولکرم تیراندازی کنند و تلفاتی به آنها وارد کنند، این عملیات اولین پاسخ به ترور شیخ مقاومت، شهید صالح العاروری و همرزمانانش و نیز پاسخ به شهدای شهر طولکرم است که شامگاه امشب به خیل شهدا پیوستند.

۰۰:۳۹-حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی، مناطقی از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را با توپخانه هدف قرار داد.

۰۰:۳۳-حمله گسترده بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه المغازی

بالگردهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی، منازل مردم در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را به شدت گلوله باران کردند.

۰۰:۳۰-انصارالله: ارتش یمن پاسخ دردناکی به آمریکا خواهد داد

هیئتی از سوی سید عبدالملک  الحوثی رهبر انصارالله با خانواده های شهدای نیروی دریایی یمن که در حمله اخیر اشغالگران آمریکایی در دریای سرخ به شهادت رسیده بودند، دیدار کرد.

مدیر دفتر رهبر انصارالله خطاب به خانواده های شهدای نیروی دریایی یمن گفت به زودی آنچه سبب خرسندی تان شود، را خواهید دید و پاسخ به دشمن آمریکایی دردناک خواهد بود.

وی تصریح کرد آمریکا با مردمی درافتاده که صاحب عقیده و ایمان راسخ و آگاهی و بصیرت بالایی هستند.

۰۰:۲۹-تسلیت جبهه مردمی برای آزادی فلسطین به حزب الله

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، شهادت وسام طویل(حاج جواد) از فرماندهان شجاع حزب الله در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به رهبران و رزمندگان این جنبش مردمی تبریک و تسلیت گفت.

۰۰:۱۴-شهادت سه فلسطینی در کرانه باختری

در اولین دقایق بامداد امروز سه شنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی به طولکرم در کرانه باختری یورش بردند که طی آن دستکم سه فلسطینی به ضرب گلوله آنها به شهادت رسیده اند.

۰۰:۱۰-بلینکن وارد تل آویو شد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه غزه، وارد تل آویو شد.

این خبر به روز رسانی می شود


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا