نوینهاب در استودیو شارک سرمایهگذاری کرد؛ گامی تازه برای توسعه زنجیره ارزش در صنعت دیجیتال مارکتینگ

شرکت دانشبنیان نوینهاب، فعال در حوزه مدیریت و اتوماسیون شبکههای اجتماعی، از سرمایهگذاری جدید خود در استودیو تولید محتوا و تبلیغات شارک خبر داد. این سرمایهگذاری با هدف ارتقای زیرساختهای خلاقانه، توسعه تولید محتوای ویدیویی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی نوآورانه انجام شده است.
به گزارش توسعه برند، استودیو شارک فعالیت خود را از سال ۱۴۰۳ با شعار «صدای برندهایی که باید دیده شوند» آغاز کرده و با تکیه بر تیمی جوان و خلاق، تمرکز خود را بر تولید محتوای ویدیویی باکیفیت و طراحی کمپینهای تبلیغاتی هدفمند گذاشته است.
نوینهاب اعلام کرده این سرمایهگذاری در راستای گسترش تیم تخصصی شارک، بهبود فرایندهای تولید محتوا و افزایش اثرگذاری خدمات تبلیغاتی برای برندهای مشتری انجام شده است.
همچنین نوینهاب اعلام کرده که برنامه گستردهتری برای سرمایهگذاری در استارتاپهای مکمل دارد و مذاکرات با چند مجموعه دیگر نیز در جریان است که اخبار مربوط به آنها بهزودی منتشر خواهد شد. هدف این رویکرد، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش نوینهاب از تولید محتوا تا توزیع و تحلیل بازخوردها در فضای دیجیتال است؛ مسیری که میتواند همافزایی میان ابزارهای نوین بازاریابی را تقویت کند.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
فائزه قربانی، هم بنیانگذار شارک با اشاره به این همکاری، آن را نقطه عطفی در مسیر رشد این استودیو دانسته و اعلام کرد که با پشتیبانی نوینهاب، پروژههایی خلاقانهتر، اثرگذارتر و در مقیاس بزرگتری اجرا خواهند کرد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد استودیو شارک میتوانید به sharkstudio.ir مراجعه کنید.